The New
Retail Universe

Τα RETAILBUSINESS AWARDS παραμένουν για ακόμη μια χρονιά πιστά στο ραντεβού τους επιβραβεύοντας τις υγιείς δυνάμεις του ελληνικού Λιανικού Εμπορίου και της Βιομηχανίας

Κατηγορίες βραβεύσεων

#RBA
RETAILER OF THE YEAR

Το πιο σημαντικό βραβείο της διοργάνωσης το οποίο αναδεικνύει την κορυφαία λιανεμπορική επιχείρηση της χρονιάςΚριτήρια επιλογής είναι η συνολική της τοποθέτηση στην αγορά, η δυναμική ανάπτυξης, η υγεία των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η σχέση και η εικόνα της προς τον καταναλωτή καθώς και η γενικότερη πορεία της στον χώρο του ελληνικού λιανεμπορίου.

RETAIL MANAGER

Νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας αναδεικνύεται ο πιο αποτελεσματικός Manager του ελληνικού λιανεμπορίου για το 2018, που ξεχώρισε αυτήν τη χρονιά, με κριτήρια την επιτυχημένη στρατηγική και τις αποφάσεις που πήρε προς όφελος της εταιρείας του.

RETAIL FRANCHISOR OF THE YEAR

Πολλές λιανεμπορικές αλυσίδες επενδύουν σε συστήματα δικαιοπαροχής (franchice) και τα σχετικά concepts συνεχώς βελτιώνονται και γίνονται πιο αποδοτικά. Στην συγκεκριμένη κατηγορία επιβραβεύεται ο Retail Franchisor, που έχει ξεχωρίσει την τρέχουσα χρονιά με κριτήρια όπως το μέγεθος του δικτύου του, η ανάπτυξη που έχει καταγράψει την τρέχουσα χρονιά, η δυναμική των σημάτων, η γεωγραφική κάλυψη που έχει επιτύχει και η καθιέρωση του brand του στην αγορά.

CSR RETAIL STRATEGY

Βράβευση της καλύτερης πρακτικής ΕΚΕ. Σε μια εποχή όπου το περιβάλλον διαρκώς μεταβάλλεται και οι αντιλήψεις για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μοιάζουν να αλλάζουν σε σχεδόν καθημερινή βάση, κρίνουμε ότι ο ρόλος των εταιρειών του κλάδου είναι πολύ σημαντικός. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των εταιρειών του Λιανεμπορίου, που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.

RETAIL CAMPAIGN

Διαφημιστική εκστρατεία σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και on line διαφήμιση. Βραβεύεται η καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδο, με γνώμονα την αποτελεσματικότητά της και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε.

SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY

Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για τους Retailers, στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η καλύτερη εκστρατεία στον κλάδο, με γνώμονα τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις για τις καμπάνιες τους στα Κοινωνικά Δίκτυα.

BEST OMNI RETAILER

Συνολική Physical & Digital παρουσία

  • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
  • ΕΣΤΙΑΣΗ (Εστιατόρια + Coffee stores + Fast Food κλπ) 
  • ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ–ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
  • ΕΝΔΥΣΗ-ΥΠΟΔΗΣΗ
  • GAS STATIONS
  • TELECOMS

      Στόχος είναι η ανάδειξη της ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης των καταναλωτών-πελατών των εταιριών, στις αντίστοιχες κατηγορίες αλυσίδων που δραστηριοποιούνται, ώστε να τους παρέχουν μια ενιαία εμπειρία & ικανοποίηση τόσο στις offline όσο και στις online αγορές μέσω ενεργειών Marketing, Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης Πελατών.

      Η υποβολή υποψηφιότητας θα πρέπει να παρουσιάζει περιεκτικά την Omni Channel στρατηγική και κυρίως τις πρακτικές για το customer experience & satisfaction σε όλο το εύρος που ορίζεται από:

      Φυσικά Καταστήματα, E-Commerce, Web portals, Mobile applications, Chat boxes applications, Social media, Call centers

      Ε-SUPER MARKET

      Η κατηγορία αφορά μόνο τα αμιγώς online super markets χωρίς την ύπαρξη φυσικού καταστήματος. Θα αξιολογηθούν και θα επιβραβευτούν οι παράμετροι: καινοτομίας, εύρος και βάθος κατηγοριών προϊόντων, προσφορές, ευκολία πλοήγησης, ευκολία στην διεκπεραίωση αγοράς, ευελιξία στον χρόνο & τόπος παράδοσης παραγγελίας, αξιοπιστία και βαθμός ασφάλειας στις αγορές.

      LOYALTY REWARD CARDS/PROGRAMS

      Κατηγορία με στόχο την ανάδειξη των πιο «έξυπνων», αποτελεσματικών ως προς την αύξηση των πωλήσεων και δημοφιλών καρτών όλων των Retailers.

      BEST MOBILE APPS

      Κατηγορία με στόχο την βράβευση του καλύτερου mobile application ανά κλάδο.

      • SUPER MARKET
      • ΕΝΔΥΣΗ–ΥΠΟΔΗΣΗ
      • ΕΣΤΙΑΣΗ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
      • GAS STATIONS
      • TELECOMS
      • FOOD DELIVERY
      • MALLS
      RETAIL STORES
      • RETAIL STORES SUPER MARKET

        Ανάδειξη του καλύτερου καταστήματος στο εγχώριο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Κριτήρια για την αξιολόγηση αποτελούν η εφαρμογή καινοτόμων λύσεων για την εξυπηρέτηση του πελάτη, η προσβασιμότητα στο σημείο, το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, ο εσωτερικός σχεδιασμός για το «ταξίδι» του καταναλωτή.

      • RETAIL STORES ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

        Βράβευση του καλύτερου καταστήματος. Η συγκεκριμένη διάκριση αφορά στο κορυφαίο σε εξυπηρέτηση, απόδοση και συνολική εικόνα κατάστημα στον εξαιρετικά σημαντικό για την εγχώρια αγορά του λιανικού εμπορίου τομέα των ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών, στον οποίο κυριαρχούν τα έξυπνα τεχνολογικά και καινοτόμα σημεία πώλησης.

      • RETAIL STORES ΕΣΤΙΑΣΗ

        Βράβευση του καλύτερου καταστήματος στην αγορά της εστίασης που παραμένει ιδιαίτερα σημαντικός τομέας της εγχώριας λιανεμπορικής αγοράς με βασικά κριτήρια επιλογής το design, η λειτουργικότητα, η τοποθεσία, το επίπεδο υπηρεσιών αλλά και η σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

      • RETAIL STORES BAKERY

        Βράβευση του καλύτερου καταστήματος στην αγορά της αρτοποιείας και take away σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και δημιουργικό χώρο Βασικά κριτήρια αποτελούν το design, η λειτουργικότητα, η τοποθεσία, το επίπεδο υπηρεσιών αλλά και η σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

      • RETAIL COFFEE STORES

        Στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται το καλύτερο κατάστημα στην εγχώρια αγορά της καφεστίασης. Βασικά κριτήρια αποτελούν το design, η λειτουργικότητα, η τοποθεσία, το επίπεδο υπηρεσιών αλλά και η σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

      • RETAIL STORES ΕΝΔΥΣΗ/ΥΠΟΔΗΣΗ

        Βράβευση του καλύτερου καταστήματος στον ιδιαίτερα απαιτητικό χώρο της ένδυσης και υπόδησης με κριτήρια βράβευσης το design, την τοποθεσία, το επίπεδο παροχής καινοτομικών και προηγμένων τεχνολογικά υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πελατών αλλά και την σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

      • BANK RETAIL STORES

        Βράβευση του πιο τεχνολογικά/ψηφιοποιημένου και φιλικά καινοτόμου, λειτουργικού, εύκολα προσβάσιμου τραπεζικού καταστήματος, με στόχο την ταχύτατη εξυπηρέτηση πελατών και την πολλαπλή παροχή-πρόσβαση σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες.

      • RETAIL STORES GAS STATIONS

        Βράβευση του πιο λειτουργικού, εύκολα προσβάσιμου πρατηρίου, με καινοτομίες στην εξυπηρέτηση πελατών, μεγάλο εύρος παρεχόμενων πρόσθετων υπηρεσιών, φιλικού στο περιβάλλον και με υψηλό βαθμό customer satisfaction.

      • RETAIL MALL & PARK (ΑΝΟΙΧΤΟΥ & ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ)

        Βράβευση του πιο λειτουργικού, εύκολα προσβάσιμου, με ποικιλία καταστημάτων πολλών κατηγοριών, φιλικό στο περιβάλλον, customer experience. Σημαντικό κριτήριο, ο ρόλος τους στην ανάπτυξη του retail, στην προσέλκυση επενδύσεων για τη δημιουργία νέων καταστημάτων και θέσεων απασχόλησης, όπως επίσης η ανάδειξη Καλών Πρακτικών στο χώρο του Real Estate.

      • RETAIL LOGISTICS

        Στην κατηγορία “RETAIL LOGISTICS”, επιβραβεύεται ο Retailer που διακρίθηκε το 2019 για τις πρωτοβουλίες και το έργο του στα logistics καθώς και το πώς αυτό συνέβαλλε στην συνολική ανάπτυξη και στις βέλτιστες αποδόσεις της αλυσίδας. Μέσα από τη συγκεκριμένη κατηγορία στόχος είναι να αναδειχθούν τα «best practices» και οι καινοτόμες πρωτοβουλίες στα έργα στους τομείς της εφοδιαστικής αλυσίδας μέσα από ένα κείμενο μέχρι 300 λέξεις που θα περιγράφει το case .

      ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

      Τα βραβεία «ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» στις κατηγορίες FOOD & DRINK, NON-FOOD, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και ΛΕΥΚΕΣ/ΜΑΥΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ αναδεικνύονται μέσω ερευνητικής διαδικασίας σε συνεργασία με το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Επιστημονικός Υπεύθυνος είναι ο κ. Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Καθηγητής Μάρκετινγκ. Για τη διενέργεια της έρευνας, αποστέλλεται ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο στους Διευθυντές Αγορών των αλυσίδων καταστημάτων. Το πλαίσιο των ερωτήσεων, αφορά το σύνολο των ποιοτικών χαρακτηριστικών που διέπει όλο το εύρος συνεργασίας πελάτη-προμηθευτή.

      SUPPLIERS’ CSR CAMPAIGN

      Βράβευση της καλύτερης πρακτικής ΕΚΕ ως αναγνώριση της σπουδαιότητας του ρόλου των Εταιριών ιδιαίτερα στην περίοδο κρίσης που διανύουμε. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των εταιρειών του Εμπορίου & της Βιομηχανίας , που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.

      SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN

      Διαφημιστική εκστρατεία όλων των εταιρειών του Εμπορίου & της Βιομηχανίας σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και on line διαφήμιση, αποκλειστικά για το/τα brands που επιθυμεί να αναδείξει. Βραβεύεται η καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδο, με γνώμονα την αποτελεσματικότητά της και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε.

      SUPPLIERS’ BRAND SOCIAL MEDIA CAMPAIGN

      Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για όλα τα brands, στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η καλύτερη εκστρατεία που αφορά brand ή brands, με γνώμονα τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις εταιρίες Εμπορίου & Βιομηχανίας για τις καμπάνιες τους στα Κοινωνικά Δίκτυα.

      SUPPLIERS’ BRAND BELOW-THE-LINE (BTL) ACTIVITY

      Βράβευση των καλύτερων στρατηγικών & πρακτικών σε BTL ενέργειες με κριτήρια την αποτελεσματικότητα, την δημιουργικότητα, την εφευρετικότητα, την καινοτομία και το art design. Η σπουδαιότητα αυτών των ενεργειών αποτυπώνεται μέσω της αύξησης των πωλήσεων και της ενίσχυσης του Brand awareness για τα προβαλλόμενα προϊόντα.

      SUPPLIERS’ BRAND LAUNCH STRATEGY

      Βράβευση της καλύτερης στρατηγικής marketing και επικοινωνίας σε λανσάρισμα ή επαναλανσάρισμα προϊόντος. Θα αξιολογηθούν όλες οι παράμετροι του μίγματος marketing που συνετέλεσαν στην επιτυχή εισαγωγή στην αγορά της μάρκας.