Κατηγορίες βραβεύσεων
#RBA
RETAILER OF THE YEAR
Το πιο σημαντικό βραβείο της διοργάνωσης το οποίο αναδεικνύει την κορυφαία λιανεμπορική επιχείρηση της χρονιάς. Κριτήρια επιλογής είναι η συνολική της τοποθέτηση στην αγορά, η δυναμική ανάπτυξης, η υγεία των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η σχέση και η εικόνα της προς τον καταναλωτή καθώς και η γενικότερη πορεία της στον χώρο του ελληνικού λιανεμπορίου.
RETAIL MANAGER
Νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας αναδεικνύεται ο πιο αποτελεσματικός Manager του ελληνικού λιανεμπορίου για το 2018, που ξεχώρισε αυτήν τη χρονιά, με κριτήρια την επιτυχημένη στρατηγική και τις αποφάσεις που πήρε προς όφελος της εταιρείας του.
RETAIL FRANCHISOR OF THE YEAR
Πολλές λιανεμπορικές αλυσίδες επενδύουν σε συστήματα δικαιοπαροχής (franchice) και τα σχετικά concepts συνεχώς βελτιώνονται και γίνονται πιο αποδοτικά. Στην συγκεκριμένη κατηγορία επιβραβεύεται ο Retail Franchisor, που έχει ξεχωρίσει την τρέχουσα χρονιά με κριτήρια όπως το μέγεθος του δικτύου του, η ανάπτυξη που έχει καταγράψει την τρέχουσα χρονιά, η δυναμική των σημάτων, η γεωγραφική κάλυψη που έχει επιτύχει και η καθιέρωση του brand του στην αγορά.
CSR RETAIL STRATEGY
Βράβευση της καλύτερης πρακτικής ΕΚΕ. Σε μια εποχή όπου το περιβάλλον διαρκώς μεταβάλλεται και οι αντιλήψεις για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μοιάζουν να αλλάζουν σε σχεδόν καθημερινή βάση, κρίνουμε ότι ο ρόλος των εταιρειών του κλάδου είναι πολύ σημαντικός. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των εταιρειών του Λιανεμπορίου, που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.
RETAIL CAMPAIGN
Διαφημιστική εκστρατεία σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και on line διαφήμιση. Βραβεύεται η καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδο, με γνώμονα την αποτελεσματικότητά της και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε.
SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY
Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για τους Retailers, στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η καλύτερη εκστρατεία στον κλάδο, με γνώμονα τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις για τις καμπάνιες τους στα Κοινωνικά Δίκτυα.
BEST OMNI RETAILER
Συνολική Physical & Digital παρουσία
Στόχος είναι η ανάδειξη της ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης των καταναλωτών-πελατών των εταιριών, στις αντίστοιχες κατηγορίες αλυσίδων που δραστηριοποιούνται, ώστε να τους παρέχουν μια ενιαία εμπειρία & ικανοποίηση τόσο στις offline όσο και στις online αγορές μέσω ενεργειών Marketing, Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η υποβολή υποψηφιότητας θα πρέπει να παρουσιάζει περιεκτικά την Omni Channel στρατηγική και κυρίως τις πρακτικές για το customer experience & satisfaction σε όλο το εύρος που ορίζεται από:
Φυσικά Καταστήματα, E-Commerce, Web portals, Mobile applications, Chat boxes applications, Social media, Call centers
Ε-SUPER MARKET
Η κατηγορία αφορά μόνο τα αμιγώς online super markets χωρίς την ύπαρξη φυσικού καταστήματος. Θα αξιολογηθούν και θα επιβραβευτούν οι παράμετροι: καινοτομίας, εύρος και βάθος κατηγοριών προϊόντων, προσφορές, ευκολία πλοήγησης, ευκολία στην διεκπεραίωση αγοράς, ευελιξία στον χρόνο & τόπος παράδοσης παραγγελίας, αξιοπιστία και βαθμός ασφάλειας στις αγορές.
LOYALTY REWARD CARDS/PROGRAMS
Κατηγορία με στόχο την ανάδειξη των πιο «έξυπνων», αποτελεσματικών ως προς την αύξηση των πωλήσεων και δημοφιλών καρτών όλων των Retailers.
BEST MOBILE APPS
Κατηγορία με στόχο την βράβευση του καλύτερου mobile application ανά κλάδο.
RETAIL STORES
ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Τα βραβεία «ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» στις κατηγορίες FOOD & DRINK, NON-FOOD, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και ΛΕΥΚΕΣ/ΜΑΥΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ αναδεικνύονται μέσω ερευνητικής διαδικασίας σε συνεργασία με το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Επιστημονικός Υπεύθυνος είναι ο κ. Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Καθηγητής Μάρκετινγκ. Για τη διενέργεια της έρευνας, αποστέλλεται ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο στους Διευθυντές Αγορών των αλυσίδων καταστημάτων. Το πλαίσιο των ερωτήσεων, αφορά το σύνολο των ποιοτικών χαρακτηριστικών που διέπει όλο το εύρος συνεργασίας πελάτη-προμηθευτή.
SUPPLIERS’ CSR CAMPAIGN
Βράβευση της καλύτερης πρακτικής ΕΚΕ ως αναγνώριση της σπουδαιότητας του ρόλου των Εταιριών ιδιαίτερα στην περίοδο κρίσης που διανύουμε. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των εταιρειών του Εμπορίου & της Βιομηχανίας , που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.
SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN
Διαφημιστική εκστρατεία όλων των εταιρειών του Εμπορίου & της Βιομηχανίας σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και on line διαφήμιση, αποκλειστικά για το/τα brands που επιθυμεί να αναδείξει. Βραβεύεται η καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδο, με γνώμονα την αποτελεσματικότητά της και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε.
SUPPLIERS’ BRAND SOCIAL MEDIA CAMPAIGN
Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για όλα τα brands, στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η καλύτερη εκστρατεία που αφορά brand ή brands, με γνώμονα τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις εταιρίες Εμπορίου & Βιομηχανίας για τις καμπάνιες τους στα Κοινωνικά Δίκτυα.
SUPPLIERS’ BRAND BELOW-THE-LINE (BTL) ACTIVITY
Βράβευση των καλύτερων στρατηγικών & πρακτικών σε BTL ενέργειες με κριτήρια την αποτελεσματικότητα, την δημιουργικότητα, την εφευρετικότητα, την καινοτομία και το art design. Η σπουδαιότητα αυτών των ενεργειών αποτυπώνεται μέσω της αύξησης των πωλήσεων και της ενίσχυσης του Brand awareness για τα προβαλλόμενα προϊόντα.
SUPPLIERS’ BRAND LAUNCH STRATEGY
Βράβευση της καλύτερης στρατηγικής marketing και επικοινωνίας σε λανσάρισμα ή επαναλανσάρισμα προϊόντος. Θα αξιολογηθούν όλες οι παράμετροι του μίγματος marketing που συνετέλεσαν στην επιτυχή εισαγωγή στην αγορά της μάρκας.