Κατηγορίες Βραβεύσεων
Τα RETAILBUSINESS AWARDS παραμένουν για ακόμη μια χρονιά πιστά στο ραντεβού τους επιβραβεύοντας τις υγιείς δυνάμεις του ελληνικού Λιανικού Εμπορίου και της Βιομηχανίας
RETAILER OF THE YEAR
Το πιο σημαντικό βραβείο της διοργάνωσης το οποίο αναδεικνύει την κορυφαία λιανεμπορική επιχείρηση της χρονιάς. Κριτήρια επιλογής είναι η συνολική της τοποθέτηση στην αγορά, η δυναμική ανάπτυξης, η υγεία των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η σχέση και η εικόνα της προς τον καταναλωτή καθώς και η γενικότερη πορεία της στον χώρο του ελληνικού λιανεμπορίου.
RETAIL MANAGER
Νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας αναδεικνύεται ο πιο αποτελεσματικός Manager του ελληνικού λιανεμπορίου για το 2021, που ξεχώρισε αυτήν τη χρονιά, με κριτήρια την επιτυχημένη στρατηγική και τις αποφάσεις που πήρε προς όφελος της εταιρείας του.
RETAIL INVESTMENT
Νικητής αυτής της κατηγορίας θα αναδειχθεί ο Retailer που αποδεδειγμένα και με μετρούμενα αποτελέσματα πραγματοποίησε επένδυση με στόχο την διεύρυνση του δικτύου, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, νέες κτιριακές εγκαταστάσεις, μηχανολογικό εξοπλισμό κλπ
RETAIL DEAL
Νικητής αυτής της κατηγορίας θα αναδειχθεί το αποτέλεσμα της συμφωνίας εξαγοράς ή συγχώνευσης με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του υφιστάμενου επιχειρηματικού σχήματος αλλά και τη διατήρηση των θέσεων εργασίας.
RETAIL FRANCHISOR OF THE YEAR
Πολλές λιανεμπορικές αλυσίδες επενδύουν σε συστήματα δικαιοπαροχής (franchice) και τα σχετικά concepts συνεχώς βελτιώνονται και γίνονται πιο αποδοτικά. Στην συγκεκριμένη κατηγορία επιβραβεύεται ο Retail Franchisor, που έχει ξεχωρίσει την τρέχουσα χρονιά με κριτήρια όπως το μέγεθος του δικτύου του, η ανάπτυξη που έχει καταγράψει την τρέχουσα χρονιά, η δυναμική των σημάτων, εύρος και βάθος γραμμής προϊόντων, επίπεδο turn-key solutions, πολιτική υποστήριξης σε θέματα διαφήμισης σε εθνικό και σε τοπικό επίπεδο, η γεωγραφική κάλυψη που έχει επιτύχει και η καθιέρωση του brand στην αγορά.
CSR RETAIL STRATEGY
Βράβευση της καλύτερης πρακτικής ΕΚΕ. Σε μια εποχή όπου το περιβάλλον διαρκώς μεταβάλλεται και οι αντιλήψεις για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μοιάζουν να αλλάζουν σε σχεδόν καθημερινή βάση, κρίνουμε ότι ο ρόλος των εταιρειών του κλάδου είναι πολύ σημαντικός. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των εταιρειών του Λιανεμπορίου, που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις. Παρουσίαση executive summary της / των δράσεων με καταγραφή του σκοπού, των τακτικών ενεργειών και των αποτελεσμάτων. Στην κατηγορία αυτή θα ενσωματωθεί και η κατηγορία RETAILERS COVID FREE BEST PRACTICES. Θα αξιολογηθούν οι δράσεις του συνόλου των Retailers που υλοποιήθηκαν για την προστασία των εργαζόμενων, προμηθευτών καθώς και των πελατών τους.
RETAIL CAMPAIGN
Διαφημιστική εκστρατεία σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και on line διαφήμιση. Βραβεύεται η καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδο, με γνώμονα την αποτελεσματικότητά της και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Παρουσίαση του advertising brief, της εφαρμογής του καθώς και των μετρήσιμων (ποσοτικών ή / ποιοτικών αν υπάρχουν) αποτελεσμάτων.
SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY
Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για τους Retailers, στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η καλύτερη εκστρατεία στον κλάδο, με γνώμονα τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις για τις καμπάνιες τους στα Κοινωνικά Δίκτυα.
BEST OMNI RETAILER
Συνολική Physical & Digital παρουσία
- SUPER MARKET
- CASH & CARRY
- ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
- ΕΝΔΥΣΗ-ΥΠΟΔΗΣΗ
- ΕΣΤΙΑΣΗ (Εστιατόρια + Coffee stores + Fast Food + Bakery + Pastry)
- ΤΡΑΠΕΖΕΣ
- GAS STATIONS
- ENTERTAINMENT
- TELECOMS
- ΕΝΕΡΓΕΙΑ
- ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
- ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ
- ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
- VAPOR STORES
- ΣΤΡΩΜΑΤΑ/ΕΙΔΗ ΥΠΝΟΥ
- ΕΙΔΗ ΜΠΑΝΙΟΥ – ΠΛΑΚΙΔΙΑ
Στόχος είναι η ανάδειξη της ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης των καταναλωτών-πελατών των εταιριών, στις αντίστοιχες κατηγορίες αλυσίδων που δραστηριοποιούνται, ώστε να τους παρέχουν μια ενιαία εμπειρία & ικανοποίηση τόσο στις offline όσο και στις online αγορές μέσω ενεργειών Marketing, Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η υποβολή υποψηφιότητας θα πρέπει να παρουσιάζει περιεκτικά την Omni Channel στρατηγική και κυρίως τις πρακτικές για το customer experience & satisfaction σε όλο το εύρος που ορίζεται από: Φυσικά Καταστήματα, E-Commerce, Web portals, Mobile applications, Chat boxes applications, Social media, Call centers.
E-RETAILERS
Αφορά το σύνολο των e-shops, ανεξαρτήτως κατηγορίας και ανεξαρτήτως αν προέρχεται από Pure ή όχι Retailer. Θα αξιολογηθούν και θα επιβραβευτούν οι παράμετροι: καινοτομίας, εύρος και βάθος κατηγοριών προϊόντων, προσφορές, ευκολία πλοήγησης, ευκολία στην διεκπεραίωση αγοράς, ευελιξία στον χρόνο & τόπος παράδοσης παραγγελίας, αξιοπιστία και βαθμός ασφάλειας στις αγορές.
MARKET PLACES
Αφορά τις πλατφόρμες ηλεκτρονικής πώλησης διαφόρων καταναλωτικών προϊόντων από διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν με κριτήρια το εύρος και βάθος γραμμής προϊόντων, το πλήθος των ηλεκτρονικών καταστημάτων, την ευκολία πλοήγησης, τις παρεχόμενες προσφορές, την δυνατότητα πιστοποίησης αξιοπιστίας των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων.
LOYALTY REWARD CARDS/PROGRAMS
Κατηγορία με στόχο την ανάδειξη των πιο «έξυπνων», αποτελεσματικών ως προς την αύξηση των πωλήσεων και δημοφιλών καρτών όλων των Retailers.
PRIVATE LABEL
New
Η νέα αυτή κατηγορία βραβείου έχει στόχο να επιβραβεύσει την ανάπτυξη των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας των SUPER MARKETS.
Αυτό το βραβείο θα αναδείξει τα private labels με κριτήρια:
- Σύνολο κωδικών
- Εύρος και Βάθος Γραμμής προϊόντων
- Συσκευασία
- Στήριξη των τοπικών παραγωγών
- Σχέση τιμής – ποιότητας
- Επικοινωνιακές ενέργειες προώθησης των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας
BEST DIGITAL TRANSFORMATION RETAILERS
New
Στόχος της νέας κατηγορίας βραβείου είναι η ανάδειξη της διαδικασίας ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας κυρίως στις λειτουργίες του εμπορικού τμήματος και τις συνέργειες που επιτυγχάνονται τόσο με τα άλλα τμήματα μιας επιχείρησης καθώς και τη διασύνδεση με τους πελάτες. Ποια αποτελέσματα και ποιες θεμελιώδεις αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων συμβαίνουν καθώς και ποια η προστιθέμενη αξία που προσφέρουν στους πελάτες της επιχείρησης.
BEST RETAILERS MARKETING TEAMS OF THE YEAR
New
Η νέα αυτή κατηγορία βραβείου έχει στόχο να επιβραβεύσει τις ομάδες marketing/brand που έχουν διαπρέψει στην ανάπτυξη και υλοποίηση αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ για την ανάδειξη του αντίστοιχου brand και παράλληλα έχουν πετύχει τους απαιτητικούς επικοινωνιακούς στόχους.
Αυτό το βραβείο επίσης θα αποτελέσει διάκριση των ομάδων που έχουν συνεργαστεί στενά και υπό δύσκολες συνθήκες, προκειμένου να προσφέρουν βιώσιμη, επιχειρηματική ανάπτυξη, αποδεικνύοντας έτσι γιατί το μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για την επιχειρηματική επιτυχία.
Παραθέστε τους λόγους για τους οποίους η Ομάδα σας είναι υπερήφανη για τα αποτελέσματα το 2021.
- Τι είναι αυτό που χαρακτηρίζει και ξεχωρίζει την δική σας ομάδα?
- Τι έχετε πετύχει πέραν του πλαισίου των καθημερινών σας εργασιών? (Λάβετε υπόψη σας κριτήρια όπως η ποιότητα, value for money, προσβασιμότητα/κανάλια διανομής, αξιοπιστία/εμπιστοσύνη, σχέση εγγύτητας με την μάρκα, αντίκτυπος της μάρκας, η εμπειρία χρήσης της μάρκας, καινοτομία κλπ)
- Παραθέσετε ποιες πληροφορίες που αντλήσατε τόσο από τον καταναλωτή όσο και από την αγορά σας καθοδήγησαν στον σχεδιασμό της στρατηγικής της μάρκας. Σε ποιο βαθμό αυτά τα δημιουργικά concepts διεύρυναν τα όρια στην κατηγορία που δραστηριοποιείται η μάρκα σας.
- Παρουσιάστε με σύντομη περιγραφή την ανάπτυξη της μάρκας σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο και με ποιον τρόπο το αποτέλεσμα
- Ως ένας εκ των βασικών συντελεστών/ παικτών στην κατηγορία που δραστηριοποιείται το brand σας, σε ποιο βαθμό η ομάδα σας με τη δουλειά της, συνέβαλαν θετικά στην φήμη του κλάδου συνολικά.
BEST MOBILE APPS
Βραβεύονται τα ολοκληρωμένα mobile applications με κριτήρια αξιολόγησης την καινοτομία, το design & την αισθητική, τη λειτουργικότητα, το συνολικό user experience και την επίδραση στους συνολικούς επικοινωνιακούς στόχους της εταιρείας.
- SUPER MARKET
- CASH & CARRY
- ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
- ΕΝΔΥΣΗ–ΥΠΟΔΗΣΗ
- ΕΣΤΙΑΣΗ (Εστιατόρια + Coffee stores + Fast Food + Bakery + Pastry)
- ΤΡΑΠΕΖΕΣ
- GAS STATIONS
- ENTERTAINMENT
- TELECOMS
- ΕΝΕΡΓΕΙΑ
- ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
- ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ
- ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
- VAPOR STORES
- ΣΤΡΩΜΑΤΑ/ΕΙΔΗ ΥΠΝΟΥ
- ΕΙΔΗ ΜΠΑΝΙΟΥ – ΠΛΑΚΙΔΙΑ
RETAIL STORES
Βράβευση των καλύτερων καταστημάτων σε θέματα τεχνολογίας και ψηφιοποίησης, φιλικά καινοτόμων, λειτουργικών, εύκολα προσβάσιμων, με στόχο την ταχύτατη εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και τις ειδικές παροχές εξυπηρέτησης ΑμεΑ.
- SUPER MARKET
- CASH&CARRY
- ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
- ΕΝΔΥΣΗ-ΥΠΟΔΗΣΗ
- ΕΣΤΙΑΣΗ (Εστιατόρια + Coffee stores + Fast Food + Bakery + Pastry)
- ΤΡΑΠΕΖΕΣ
- GAS STATIONS
- ENTERTAINMENT
- TELECOMS
- ΕΝΕΡΓΕΙΑ
- ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
- ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ
- ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
- VAPOR STORES
- ΣΤΡΩΜΑΤΑ/ΕΙΔΗ ΥΠΝΟΥ
- ΕΙΔΗ ΜΠΑΝΙΟΥ – ΠΛΑΚΙΔΙΑ
RETAIL MALL & PARK
Βράβευση του πιο λειτουργικού, εύκολα προσβάσιμου, με ποικιλία καταστημάτων πολλών κατηγοριών, φιλικό στο περιβάλλον, customer experience καθώς και η ανάδειξή του ως προορισμός. Σημαντικό κριτήριο, ο ρόλος τους στην ανάπτυξη του retail, στην προσέλκυση επενδύσεων για τη δημιουργία νέων καταστημάτων και θέσεων απασχόλησης, όπως επίσης η ανάδειξη Καλών Πρακτικών στο χώρο του Real Estate.
RETAIL LOGISTICS
Στην εποχή του customer service όπου ο πελάτης ζητά πληρότητα προϊόντων στο ράφι και οι retailers πρέπει να είναι προσεκτικοί με τα αποθέματά τους, τα logistics αποτελούν έναν καθοριστικό τομέα στο λιανεμπόριο. Πολλές λιανεμπορικές αλυσίδες ενστερνίζονται ότι ο ανταγωνισμός πλέον κρίνεται σε επίπεδο εφοδιαστικής αλυσίδας εφάμιλλα με το brand και ως εκ τούτου οι Retailers επενδύουν σημαντικά στα logistics. Στην κατηγορία “RETAIL LOGISTICS”, επιβραβεύεται ο Retailer που διακρίθηκε το 2020 για τις πρωτοβουλίες και το έργο του στα logistics καθώς και το πώς αυτό συνέβαλλε στην συνολική ανάπτυξη και στις βέλτιστες αποδόσεις της αλυσίδας. Μέσα από τη συγκεκριμένη κατηγορία στόχος είναι να αναδειχθούν τα «best practices» και οι καινοτόμες πρωτοβουλίες στα έργα στους τομείς της εφοδιαστικής αλυσίδας.
ON LINE DELIVERY / LAST-MILE DELIVERY
Μέσα από την υγειονομική κρίση αναδείχθηκαν αδυναμίες αλλά και ευκαιρίες ως προς τους χρόνους παράδοσης και την εξυπηρέτηση του πελάτη-καταναλωτή. Η νέα κατηγορία θα βραβεύσει την πλατφόρμα με τον πιο αποτελεσματικό, δημιουργικό, φιλικό, αξιόπιστο τρόπο εξυπηρέτησης του καταναλωτή και πελάτη των Retailers.
SUPPLIERS’ CSR CAMPAIGN
Βράβευση των 3 καλύτερων πρακτικών ΕΚΕ ως αναγνώριση της σπουδαιότητας του ρόλου των Εταιριών ιδιαίτερα στην περίοδο κρίσης που διανύουμε. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των Προμηθευτών που ανήκουν στο Εμπόριο & στη Βιομηχανία, που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.
SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN
Βράβευση Διαφημιστικής εκστρατείας Προμηθευτών σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και on line διαφήμιση, αποκλειστικά για το/τα brands που επιθυμεί να αναδείξει. Βραβεύονται οι 3 καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες στον κλάδο, με γνώμονα τους στόχους, την στρατηγική, την αποτελεσματικότητά τους και τις εντυπώσεις που άφησαν στο κοινό τη χρονιά που πέρασε.
SUPPLIERS’ BRAND SOCIAL MEDIA CAMPAIGN
Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για όλα τα brands, στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύονται οι 3 καλύτερες εκστρατείες που αφορούν brands, με γνώμονα τα αποτελέσματα (reach, engagement κλπ) και τις εντυπώσεις που άφησαν στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις εταιρίες Προμηθευτών για τις καμπάνιες των μαρκών τους στα Κοινωνικά Δίκτυα.
SUPPLIERS’ BRAND BELOW-THE-LINE (BTL) ACTIVITY
Βράβευση των 3 καλύτερων στρατηγικών & πρακτικών σε BTL ενέργειες με κριτήρια την αποτελεσματικότητα, την δημιουργικότητα, την εφευρετικότητα, την καινοτομία και το art design. Η σπουδαιότητα αυτών των ενεργειών αποτυπώνεται μέσω της αύξησης των πωλήσεων και της ενίσχυσης του Brand awareness για τα προβαλλόμενα προϊόντα.
SUPPLIERS’ BEST LAUNCH BRAND STRATEGY
Βράβευση της συνολικής στρατηγικής marketing & πωλήσεων για το λανσάρισμα νέου προϊόντος. Στόχος είναι η ανάδειξη των πιο επιτυχημένων στρατηγικών και η εφαρμογή τους σε όλο το εύρος των εμπορικών δραστηριοτήτων μιας εταιρείας. Οι παράμετροι που εξετάζονται είναι η Επικοινωνιακή Στρατηγική & Τακτικές ενέργειες και οι ενέργειες στο Trade με βάση τα μοναδικά χαρακτηριστικά της Μάρκας. Βραβεύονται οι 3 καλύτερες στρατηγικές ανεξαρτήτως κατηγορίας, με γνώμονα τους στόχους και την αποτελεσματικότητά τους.
BEST DIGITAL TRANSFORMATION – SUPPLIERS
New
SUPPLIERS (αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ως προς το δίκτυο διανομής και όχι την B2C προσέγγιση)
- Ποιες omnichannel διαδικασίες υποστηρίξατε και με ποιο τρόπο στο Digital Transformation
- Πως το κύκλωμα φυσικών πωλήσεων αξιοποιεί τα εργαλεία του ψηφιακού μετασχηματισμού για τις νέες παραγγελιοληψίες
- Πως διαχειριστήκατε διαφορετικούς τιμοκαταλόγους και διαφορετικές προϊοντικές λίστες/κωδικούς σε διαφορετικούς πελάτες;
- Ποιες Β2Β commerce λειτουργίες χρησιμοποιήσατε και βοηθήσαν περισσότερο τους πελάτες σας.
- Τι τρόπους πληρωμής χρησιμοποιήσατε
- Πως εκμεταλλευτήκατε την τάση για Mobile Commerce
BEST SUPPLIER MARKETING TEAMS OF THE YEAR
New
Η νέα αυτή κατηγορία βραβείου έχει στόχο να επιβραβεύσει τις ομάδες marketing/brand που έχουν διαπρέψει στην ανάπτυξη και υλοποίηση αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ για την ανάδειξη του αντίστοιχου brand και παράλληλα έχουν πετύχει τους απαιτητικούς επικοινωνιακούς στόχους.
Αυτό το βραβείο επίσης θα αποτελέσει διάκριση των ομάδων που έχουν συνεργαστεί στενά και υπό δύσκολες συνθήκες, προκειμένου να προσφέρουν βιώσιμη, επιχειρηματική ανάπτυξη, αποδεικνύοντας έτσι γιατί το μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για την επιχειρηματική επιτυχία.
Παραθέστε τους λόγους για τους οποίους η Ομάδα σας είναι υπερήφανη για τα αποτελέσματα το 2021.
- Τι είναι αυτό που χαρακτηρίζει και ξεχωρίζει την δική σας ομάδα?
- Τι έχετε πετύχει πέραν του πλαισίου των καθημερινών σας εργασιών? (Λάβετε υπόψη σας κριτήρια όπως η ποιότητα, value for money, προσβασιμότητα/κανάλια διανομής, αξιοπιστία/εμπιστοσύνη, σχέση εγγύτητας με την μάρκα, αντίκτυπος της μάρκας, η εμπειρία χρήσης της μάρκας, καινοτομία κλπ)
- Παραθέσετε ποιες πληροφορίες που αντλήσατε τόσο από τον καταναλωτή όσο και από την αγορά σας καθοδήγησαν στον σχεδιασμό της στρατηγικής της μάρκας. Σε ποιο βαθμό αυτά τα δημιουργικά concepts διεύρυναν τα όρια στην κατηγορία που δραστηριοποιείται η μάρκα σας.
- Παρουσιάστε με σύντομη περιγραφή την ανάπτυξη της μάρκας σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο και με ποιον τρόπο το αποτέλεσμα
- Ως ένας εκ των βασικών συντελεστών/ παικτών στην κατηγορία που δραστηριοποιείται το brand σας, σε ποιο βαθμό η ομάδα σας με τη δουλειά της, συνέβαλαν θετικά στην φήμη του κλάδου συνολικά.
ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Τα βραβεία «ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» στις κατηγορίες FOOD & DRINK, NON-FOOD, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και ΛΕΥΚΕΣ/ΜΑΥΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ: αναδεικνύονται μέσω ερευνητικής διαδικασίας σε συνεργασία με το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων καθώς και εταιρία ερευνών μέλος του ΣΕΔΕΑ. Επιστημονικός Υπεύθυνος είναι ο κ. Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Καθηγητής Μάρκετινγκ. Για τη διενέργεια της έρευνας, αποστέλλεται ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο στους Διευθυντές Αγορών των αλυσίδων καταστημάτων. Το πλαίσιο των ερωτήσεων, αφορά το σύνολο των ποιοτικών χαρακτηριστικών που διέπει όλο το εύρος συνεργασίας πελάτη-προμηθευτή. Οι απαντήσεις είναι ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΕΣ.
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΡΑΒΕΙΟΥ
