VODAFONE – Vodafone Express Repair

 

Το κινητό μας αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Εκεί κρατάμε φυλαγμένες τις στιγμές που θέλουμε πάντα μαζί μας: στιγμές οικογενειακές, προσωπικές, επαγγελματικές. Σε μορφή φωτογραφιών, βίντεο, μηνύματος, mail. Στιγμές όπως τα γενέθλια κάποιου αγαπημένου μας ή τα εγκαίνια της πρώτης μας επιχείρησης. Στιγμές τις οποίες αν κινδυνεύαμε να χάσουμε λόγω κάποιας βλάβης της συσκευής μας, θα θέλαμε να είμαστε ξέγνοιαστοι με τον ειδικό που θα το αναλάβει. Τώρα, η Vodafone, με γνώμονα την ανάγκη αυτή, δημιούργησε την υπηρεσία Vodafone Express Repair, η οποία αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για την άμεση επισκευή smartphone και tablet εντός 24 ωρών, από εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό, την Ομάδα  Ίντερνετ και με την αξιοπιστία της Vodafone.

 

 

Μέσα

Η ενέργεια υποστηρίχθηκε από μία ολοκληρωμένη 360 καμπάνια, η οποία περιελάμβανε τηλεοπτική ταινία, ποικίλα digital υλικά όπως YouTube pre-rolls, Facebook carousels, Facebook video covers, αλλά και ραδιοφωνικά σποτ, καταχώριση και POP υλικά.

 

 

Αποτελέσματα

Η επικοινωνιακή καμπάνια στέφθηκε με επιτυχία, καθώς το επικοινωνιακό μήνυμα διαδόθηκε αποτελεσματικά από διάφορα μέσα.  Όσον αφορά την τηλεοπτική καμπάνια, κατάφερε να ξεχωρίσει (high cut-through rate), να γίνει αρεστή (high likeability rate) και να παρακινήσει το κοινό να προβεί σε δράση (Any action taken rate). Συγκεκριμένα, σε όλα τα core metrics η απόδοση ήταν ξεκάθαρα πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς.* Επιπλέον, και στο digital περιβάλλον η καμπάνια είχε δυνατά αποτελέσματα όπως: higher than the market average viewability rate στο display campaign, αλλά και στα social media το engagement rate έφτασε το 1,1M.** Τέλος, φαίνεται ότι η συγκεκριμένη ενέργεια είχε θετική ανταπόκριση από το κοινό, καθώς μειώθηκε αισθητά ο χρόνος αναμονής για την επισκευή κινητού (από 13 μέρες σε 1-2 μ.ο.),*** κάτι που αποτυπώθηκε και στα εμπορικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, αύξηση του όγκου επισκευής συσκευών κατά 175% από το λανσάρισμα της καμπάνιας, αλλά και αύξηση του δείκτη ικανοποίησης του πελάτη (NPS score).****

 

*Πηγή: Study Average based on 96 campaigns tested via new Brand & Campaign Tracking since Aug-14 / Sept. ’17/ MRB Hellas).

** Πηγή: Mindshare, Facebook Insights.

*** Πηγή: Internal data, Vodafone.

**** Πηγή: Retail T-NPS, Medalia reports

 

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι
Τηλ: 210 77.12.400
Fax: 210 77.85.097
E-mail: info@direction.gr
Στείλτε μας email