RETAILER OF THE YEAR

    • Το πιο σημαντικό βραβείο της διοργάνωσης το οποίο αναδεικνύει την κορυφαία λιανεμπορική επιχείρηση της χρονιάςΚριτήρια επιλογής είναι η συνολική της τοποθέτηση στην αγορά, η δυναμική ανάπτυξης, η υγεία των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η σχέση και η εικόνα της προς τον καταναλωτή καθώς και η γενικότερη πορεία της στον χώρο του ελληνικού λιανεμπορίου.

       RETAIL MANAGER

    • Νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας αναδεικνύεται ο πιο αποτελεσματικός Manager του ελληνικού λιανεμπορίου για το 2018, που ξεχώρισε αυτήν τη χρονιά, με κριτήρια την επιτυχημένη στρατηγική και τις αποφάσεις που πήρε προς όφελος της εταιρείας του.

       RETAIL FRANCHISOR OF THE YEAR

    • Πολλές λιανεμπορικές αλυσίδες επενδύουν σε συστήματα δικαιοπαροχής (franchice) και τα σχετικά concepts συνεχώς βελτιώνονται και γίνονται πιο αποδοτικά. Στην συγκεκριμένη κατηγορία επιβραβεύεται ο Retail Franchisor, που έχει ξεχωρίσει την τρέχουσα χρονιά με κριτήρια όπως το μέγεθος του δικτύου του, η ανάπτυξη που έχει καταγράψει την τρέχουσα χρονιά, η δυναμική των σημάτων, η γεωγραφική κάλυψη που έχει επιτύχει και η καθιέρωση του brand του στην αγορά.

       CSR RETAIL STRATEGY

    • Βράβευση της καλύτερης πρακτικής ΕΚΕ. Σε μια εποχή όπου το περιβάλλον διαρκώς μεταβάλλεται και οι αντιλήψεις για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μοιάζουν να αλλάζουν σε σχεδόν καθημερινή βάση, κρίνουμε ότι ο ρόλος των εταιρειών του κλάδου είναι πολύ σημαντικός. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των εταιρειών του Λιανεμπορίου, που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.

     RETAIL CAMPAIGN

    • Διαφημιστική εκστρατεία σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και on line διαφήμιση. Βραβεύεται η καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδομε γνώμονα την αποτελεσματικότητά της και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε.

     SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY

    • Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για τους Retailers, στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η καλύτερη εκστρατεία στον κλάδο, με γνώμονα τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις για τις καμπάνιες τους στα Κοινωνικά Δίκτυα.

 

BEST OMNI RETAILER (συνολική Physical & Digital παρουσία)

  1. SUPER MARKET
  2. ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ–ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
  3. ΕΝΔΥΣΗ-ΥΠΟΔΗΣΗ
  4. ΕΣΤΙΑΣΗ (Εστιατόρια + Coffee stores + Fast Food κλπ)
  5. ΤΡΑΠΕΖΕΣ
  6. GAS STATIONS
  7. ENTERTAINMENT
  8. TELECOMS

Στόχος είναι η ανάδειξη της ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης των καταναλωτών-πελατών των εταιριών, στις αντίστοιχες κατηγορίες αλυσίδων που δραστηριοποιούνται, ώστε να τους παρέχουν μια ενιαία εμπειρία & ικανοποίηση τόσο στις offline όσο και στις online αγορές μέσω ενεργειών Marketing, Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η υποβολή υποψηφιότητας θα πρέπει να παρουσιάζει περιεκτικά την Omni Channel στρατηγική και κυρίως τις πρακτικές για το customer experience & satisfaction σε όλο το εύρος που ορίζεται από:

  • Φυσικά Καταστήματα
  • E-Commerce
  • Web portals
  • Mobile applications 
  • Chat boxes applications
  • Social media
  • Call centers

 

Ε-SUPER MARKET

Η κατηγορία αφορά μόνο τα αμιγώς online super markets χωρίς την ύπαρξη φυσικού καταστήματος.

Θα αξιολογηθούν και θα επιβραβευτούν οι παράμετροι: καινοτομίας, εύρος και βάθος κατηγοριών προϊόντων, προσφορές, ευκολία πλοήγησης, ευκολία στην διεκπεραίωση αγοράς, ευελιξία στον χρόνο & τόπος παράδοσης παραγγελίας, αξιοπιστία και βαθμός ασφάλειας στις αγορές. 

 

LOYALTY REWARD CARDS/PROGRAMS

Κατηγορία με στόχο την ανάδειξη των πιο «έξυπνων», αποτελεσματικών ως προς την αύξηση των πωλήσεων και δημοφιλών καρτών όλων των Retailers.

 

BEST MOBILE APPS

Κατηγορία με στόχο την βράβευση του καλύτερου mobile application ανά κλάδο.

  • SUPER MARKET
  • ΕΝΔΥΣΗ–ΥΠΟΔΗΣΗ
  • ΕΣΤΙΑΣΗ
  • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
  • GAS STATIONS
  • TELECOMS
  • FOOD DELIVERY
  • MALLS

 

RETAIL STORES

  • RETAIL STORE SUPER MARKET

Ανάδειξη του καλύτερου καταστήματος στο εγχώριο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Κριτήρια για την αξιολόγηση αποτελούν η εφαρμογή καινοτόμων λύσεων για την εξυπηρέτηση του πελάτη, η προσβασιμότητα στο σημείο, το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, ο εσωτερικός σχεδιασμός για το «ταξίδι» του καταναλωτή.

  • RETAIL STORE ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

Βράβευση του καλύτερου καταστήματος. Η συγκεκριμένη διάκριση αφορά στο κορυφαίο σε εξυπηρέτηση, απόδοση και συνολική εικόνα κατάστημα στον εξαιρετικά σημαντικό για την εγχώρια αγορά του λιανικού εμπορίου τομέα των ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών, στον οποίο κυριαρχούν τα έξυπνα τεχνολογικά και καινοτόμα σημεία πώλησης.

  • RETAIL STORE ΕΣΤΙΑΣΗ

Βράβευση του καλύτερου καταστήματος στην αγορά της εστίασης που παραμένει ιδιαίτερα σημαντικός τομέας της εγχώριας λιανεμπορικής αγοράς με βασικά κριτήρια επιλογής  το design, η λειτουργικότητα, η τοποθεσία, το επίπεδο υπηρεσιών αλλά και η σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

  • RETAIL STORE BAKERY

Βράβευση του καλύτερου καταστήματος στην αγορά της αρτοποιείας και take away σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και δημιουργικό χώρο Βασικά κριτήρια αποτελούν το design, η λειτουργικότητα, η τοποθεσία, το επίπεδο υπηρεσιών αλλά και η σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

  • RETAIL COFFEE STORE

Στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται το καλύτερο κατάστημα στην εγχώρια αγορά της καφεστίασης. Βασικά κριτήρια αποτελούν το design, η λειτουργικότητα, η τοποθεσία, το επίπεδο υπηρεσιών αλλά και η σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

  • RETAIL STORE ΕΝΔΥΣΗ/ΥΠΟΔΗΣΗ

Βράβευση του καλύτερου καταστήματος στον ιδιαίτερα απαιτητικό χώρο της ένδυσης και υπόδησης με κριτήρια βράβευσης το design, την τοποθεσία, το επίπεδο παροχής καινοτομικών και προηγμένων τεχνολογικά υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πελατών αλλά και την σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

  • BANK RETAIL STORE

Βράβευση του πιο τεχνολογικά/ψηφιοποιημένου και φιλικά καινοτόμου, λειτουργικού, εύκολα προσβάσιμου τραπεζικού καταστήματος, με στόχο την ταχύτατη εξυπηρέτηση πελατών και την πολλαπλή παροχή-πρόσβαση σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες.

  • RETAIL STORE GAS STATIONS

Βράβευση του πιο λειτουργικού, εύκολα προσβάσιμου πρατηρίου, με καινοτομίες στην εξυπηρέτηση πελατών, μεγάλο εύρος παρεχόμενων πρόσθετων υπηρεσιών, φιλικού στο περιβάλλον και με υψηλό βαθμό customer satisfaction.

RETAIL MALL & PARK (ΑΝΟΙΧΤΟΥ & ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ)

Βράβευση του πιο λειτουργικού, εύκολα προσβάσιμου, με ποικιλία καταστημάτων πολλών κατηγοριών, φιλικό στο περιβάλλον, customer experience. Σημαντικό κριτήριο, ο ρόλος τους στην ανάπτυξη του retail, στην προσέλκυση επενδύσεων για τη δημιουργία νέων καταστημάτων και θέσεων απασχόλησης, όπως επίσης η ανάδειξη Καλών Πρακτικών στο χώρο του Real Estate.

 

ΒΡΑΒΕΙΑ «ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ»

  1. Τα βραβεία «ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» στις κατηγορίες FOOD & DRINK, NON-FOOD, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και ΛΕΥΚΕΣ/ΜΑΥΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ: αναδεικνύονται μέσω ερευνητικής διαδικασίας σε συνεργασία με το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Επιστημονικός Υπεύθυνος είναι ο κ. Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Καθηγητής Μάρκετινγκ. Για τη διενέργεια της έρευνας, αποστέλλεται ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο στους Διευθυντές Αγορών των αλυσίδων καταστημάτωνΤο πλαίσιο των ερωτήσεων, αφορά το σύνολο των ποιοτικών χαρακτηριστικών που διέπει όλο το εύρος συνεργασίας πελάτη-προμηθευτή.

Τα τελευταία δέκα (10) χρόνια έχουν βραβευτεί οι εταιρείες:

Κατηγορία FOOD & DRINK: ΜΠΑΡΜΠΑΣΤΑΘΗΣ (2018), GREEN COLA (2017), CRETA FARMS (2016 ), NESTLE HELLAS (2015), MONDELEZ HELLAS (2014), ELBISCO (2013), ΕΛΑΪΣ – UNILEVER HELLAS (2012), NESTLE HELLAS (2011), COCA-COLA 3E (2010), FRIESLANDCAMPINA (2009)

Κατηγορία NON-FOOD: UNILEVER (2018), JOHNSON & JOHNSON (2017), ΕΛΑΪΣ – UNILEVER HELLAS (2016), SEPTONA (2015), ΜΕΓΑ (2014), COLGATE-PALMOLIVE (2013), SCA HYGIENE PRODUCTS (2012), L’OREAL HELLAS (2011),UNILEVER HELLAS (2010), PROCTER & GAMBLE (2009)

Τα τελευταία πέντε (5) χρόνια έχουν βραβευτεί οι εταιρείες:

Κατηγορία ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: HUAWEI (2018), WESTNET (2017), LG ELECTRONICS HELLAS (2016), DELL (2015), MLS ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (2014), SAMSUNG (2013)

Κατηγορία ΛΕΥΚΕΣ – ΜΑΥΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ: B/S/H (2018), LG (2017), Γ.& E. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (2016), PHILIPS ΕΛΛΑΣ (2015), LG ELECTRONICS HELLAS (2014), B/S/H (2013)

 

Κατηγορίες βραβείων που αφορούν τα brands των Προμηθευτών στις αγορές:

FOOD & DRINK, NON FOOD, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΛΕΥΚΕΣ–ΜΑΥΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

 

SUPPLIERS’ CSR CAMPAIGN

Βράβευση της καλύτερης πρακτικής ΕΚΕ ως αναγνώριση της σπουδαιότητας του ρόλου των Εταιριών ιδιαίτερα στην περίοδο κρίσης που διανύουμε. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των εταιρειών του Εμπορίου & της Βιομηχανίας , που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.

SUPPLIERS’ BRAND CAMPAIGN

Διαφημιστική εκστρατεία όλων των εταιρειών του Εμπορίου & της Βιομηχανίας σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και on line διαφήμιση, αποκλειστικά για το/τα brands που επιθυμεί να αναδείξει. Βραβεύεται η καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδομε γνώμονα την αποτελεσματικότητά της και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε.

SUPPLIERS’ BRAND SOCIAL MEDIA CAMPAIGN

Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για όλα τα brands, στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η καλύτερη εκστρατεία που αφορά brand ή brands, με γνώμονα τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις εταιρίες Εμπορίου & Βιομηχανίας για τις καμπάνιες τους στα Κοινωνικά Δίκτυα.

SUPPLIERS’ BRAND BELOW-THE-LINE (BTL) ACTIVITY

Βράβευση των καλύτερων στρατηγικών & πρακτικών σε BTL ενέργειες με κριτήρια την αποτελεσματικότητα, την δημιουργικότητα, την εφευρετικότητα, την καινοτομία και το art design. Η σπουδαιότητα αυτών των ενεργειών αποτυπώνεται μέσω της αύξησης των πωλήσεων και της ενίσχυσης του Brand awareness για τα προβαλλόμενα προϊόντα.

SUPPLIERS’ BRAND LAUNCH STRATEGY (νέα κατηγορία)

Βράβευση της καλύτερης στρατηγικής marketing και επικοινωνίας σε λανσάρισμα ή επαναλανσάρισμα προϊόντος. Θα αξιολογηθούν όλες οι παράμετροι του μίγματος marketing που συνετέλεσαν στην επιτυχή εισαγωγή στην αγορά της μάρκας.

 photo PiAlphaPiAlpha.jpg
Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι
Τηλ: 210 77.12.400
Fax: 210 77.85.097
E-mail: info@direction.gr
Στείλτε μας email