• RETAILER OF THE YEAR
    • Το πιο σημαντικό βραβείο της διοργάνωσης, το οποίο αναδεικνύει την κορυφαία λιανεμπορική επιχείρηση της χρονιάςΚριτήρια επιλογής είναι η συνολική της τοποθέτηση στην αγορά, η δυναμική ανάπτυξης, η υγεία των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η σχέση και η εικόνα της προς τον καταναλωτή καθώς και η γενικότερη πορεία της στο χώρο του ελληνικού λιανεμπορίου.
  • RETAIL MANAGER
    • Νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας αναδεικνύεται ο πιο αποτελεσματικός μάνατζερ του ελληνικού λιανεμπορίου για το 2018, που ξεχώρισε αυτήν τη χρονιά, με κριτήρια την επιτυχημένη στρατηγική και τις αποφάσεις που πήρε προς όφελος της εταιρείας του.
  • RETAIL FRANCHISOR OF THE YEAR
    • Πολλές λιανεμπορικές αλυσίδες επενδύουν σε συστήματα δικαιοπαροχής (franchice) και τα σχετικά concepts συνεχώς βελτιώνονται και γίνονται πιο αποδοτικά. Στη συγκεκριμένη κατηγορία επιβραβεύεται ο Retail Franchisor που έχει ξεχωρίσει την τρέχουσα χρονιά, με κριτήρια όπως το μέγεθος του δικτύου του, η ανάπτυξη που έχει καταγράψει την τρέχουσα χρονιά, η δυναμική των σημάτων, η γεωγραφική κάλυψη που έχει επιτύχει και η καθιέρωση του brand του στην αγορά.
  • CSR RETAIL STRATEGY
    • Βράβευση της καλύτερης πρακτικής ΕΚΕ. Σε μια εποχή όπου το περιβάλλον διαρκώς μεταβάλλεται και οι αντιλήψεις για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μοιάζουν να αλλάζουν σε σχεδόν καθημερινή βάση, κρίνουμε ότι ο ρόλος των εταιρειών του κλάδου είναι πολύ σημαντικός. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των εταιρειών του Λιανεμπορίου, που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.
  • RETAIL CAMPAIGN
    • Διαφημιστική εκστρατεία σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και on line διαφήμιση. Βραβεύεται η καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδομε γνώμονα την αποτελεσματικότητά της και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε.
  • SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY
    • Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για τους Retailers, στη συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η καλύτερη εκστρατεία στον κλάδο, με γνώμονα τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις για τις καμπάνιες τους στα κοινωνικά δίκτυα.

 

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (ONLINE) Ε-SUPER MARKET

Η νέα αυτή κατηγορία αφορά μόνο τα αμιγώς online super markets χωρίς την ύπαρξη φυσικού καταστήματος.

Θα αξιολογηθούν και θα επιβραβευτούν οι παράμετροι: καινοτομίας, εύρος και βάθος κατηγοριών προϊόντων, προσφορές, ευκολία πλοήγησης, ευκολία στη διεκπεραίωση αγοράς, ευελιξία στο χρόνο και τόπος παράδοσης παραγγελίας, αξιοπιστία και βαθμός ασφάλειας στις αγορές.

 

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ LOYALTY REWARD CARDS/PROGRAMS

Νέα κατηγορία με στόχο την ανάδειξη των πιο «έξυπνων», αποτελεσματικών ως προς την αύξηση των πωλήσεων και δημοφιλών καρτών όλων των Retailers.

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ RETAIL LOGISTICS 

Στην κατηγορία Retail Logistics Award, επιβραβεύεται ο Retailer που διακρίθηκε το 2018 για τις πρωτοβουλίες και το έργο του στα logistics καθώς και το πώς αυτό συνέβαλλε στην συνολική ανάπτυξη και στις βέλτιστες αποδόσεις της αλυσίδας. Μέσα από τη συγκεκριμένη κατηγορία στόχος είναι να αναδειχθούν τα «best practices» και οι καινοτόμες πρωτοβουλίες στα έργα στους τομείς της εφοδιαστικής αλυσίδας.

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ OMNI RETAILER (συνολική Physical & Digital παρουσία)

  1. Super Market
  2. ΗλεκτρικάΗλεκτρονικά
  3. Ένδυση-Υπόδηση
  4. Εστίαση (Εστιατόρια + Coffee stores + Fast Food κ.λπ.)
  5. Telecoms
  6. Τράπεζες
  7. GAS Stations
  8. Καθαριστήρια
  9. Vapour Stores

Στόχος είναι η ανάδειξη της ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης των καταναλωτών-πελατών των εταιρειών στις αντίστοιχες κατηγορίες αλυσίδων που δραστηριοποιούνται, ώστε να τους παρέχουν μια ενιαία εμπειρία και ικανοποίηση, τόσο στις offline όσο και στις online αγορές, μέσω ενεργειών Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών. 

Η υποβολή υποψηφιότητας θα πρέπει να παρουσιάζει περιεκτικά την Omni Channel στρατηγική και κυρίως τις πρακτικές για το customer experience & satisfaction σε όλο το εύρος, που ορίζεται από: φυσικά καταστήματα, e-commerce, web portals, mobile applications, chat boxes applications, social media, call centers.

 

RETAIL STORES

  • RETAIL STORE SUPER MARKET

Βράβευση των 3 καλύτερων καταστημάτων στο εγχώριο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Βασικά κριτήρια για την αξιολόγηση αποτελούν η εφαρμογή καινοτόμων λύσεων για την εξυπηρέτηση του πελάτη, η προσβασιμότητα στο σημείο, το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, ο εσωτερικός σχεδιασμός για το «ταξίδι» του καταναλωτή.

  • RETAIL STORE ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

Βράβευση των 3 καλύτερων καταστημάτων. Η συγκεκριμένη διάκριση αφορά τα κορυφαία σε εξυπηρέτηση, απόδοση και συνολική εικόνα καταστήματα, στον εξαιρετικά σημαντικό για την εγχώρια αγορά του λιανικού εμπορίου τομέα των ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών, στον οποίο κυριαρχούν τα «έξυπνα» τεχνολογικά και καινοτόμα σημεία πώλησης.

  • RETAIL STORE ΕΣΤΙΑΣΗ (ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ – COFFEE STORES – BAKERY – FAST FOOD)

Βράβευση των 3 καλύτερων καταστημάτων, από κάθε υποκατηγορία, στην αγορά της εστίασης, που παραμένει ιδιαίτερα σημαντικός τομέας της εγχώριας λιανεμπορικής αγοράς, με βασικά κριτήρια επιλογής το design, τη λειτουργικότητα, την τοποθεσία, το επίπεδο υπηρεσιών αλλά και τη σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

  • RETAIL STORE ΕΝΔΥΣΗ/ΥΠΟΔΗΣΗ

Βράβευση των 3 καλύτερων καταστημάτων στον ιδιαίτερα απαιτητικό χώρο της ένδυσης και υπόδησης, με κριτήρια βράβευσης το design, την τοποθεσία, το επίπεδο παροχής καινοτομικών και προηγμένων τεχνολογικά υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πελατών αλλά και τη σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

 

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ RETAIL STORE TELECOMS

Βράβευση των 3 καλύτερων καταστημάτων σε θέματα customer experience, με φιλικές καινοτόμους λειτουργικές υπηρεσίες, με στόχο την ταχύτατη εξυπηρέτηση πελατών και την πολλαπλή παροχή – πρόσβαση σε προϊόντα τηλεφωνίας (σταθερής και κινητής) καθώς και υπηρεσίες ψυχαγωγίας.

 

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ BANK RETAIL STORE

Βράβευση των 3 καλύτερων καταστημάτων σε θέματα τεχνολογίας και ψηφιοποίησης, φιλικά καινοτόμων, λειτουργικών, εύκολα προσβάσιμων, με στόχο την ταχύτατη εξυπηρέτηση πελατών και την πολλαπλή παροχή-πρόσβαση σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες.

 

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ RETAIL STORE GAS STATIONS

Βράβευση των 3 καλύτερων καταστημάτων ως προς τη λειτουργικότητά τους, την προσβασιμότητά τους, με καινοτομίες στην εξυπηρέτηση πελατών, μεγάλο εύρος παρεχόμενων πρόσθετων υπηρεσιών, φιλικών στο περιβάλλον και με υψηλό βαθμό customer satisfaction.

 

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ RETAIL STORE VAPOUR STORES

Βράβευση των 3 καλύτερων καταστημάτων με το μεγαλύτερο εύρος προϊόντων, επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών, αρχιτεκτονική εσωτερικού χώρου, επίπεδο customer experience.

 

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ RETAIL STORE ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΑ

Βράβευση των 3 καλύτερων καταστημάτων με το πληρέστερο επίπεδο παροχής υπηρεσιών, άμεσων και συμπληρωματικών, χρόνο παράδοσης, τεχνολογικό εξοπλισμό, ευκολία πρόσβασης και τρόπους εξυπηρέτησης πελατών.

 

  • RETAIL MALL & PARK

Βράβευση του πιο λειτουργικού, εύκολα προσβάσιμου, με ποικιλία καταστημάτων πολλών κατηγοριών, φιλικό στο περιβάλλον, customer experience. Σημαντικό κριτήριο, ο ρόλος τους στην ανάπτυξη του retail, στην προσέλκυση επενδύσεων για τη δημιουργία νέων καταστημάτων και θέσεων απασχόλησης, όπως επίσης η ανάδειξη καλών πρακτικών στο χώρο του Real Estate.

 

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΡΑΒΕΙΟΥ

 

ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

  1. Τα βραβεία «ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ»  στις κατηγορίες FOOD & DRINK, NON-FOOD, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και ΛΕΥΚΕΣ/ΜΑΥΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ: αναδεικνύονται μέσω ερευνητικής διαδικασίας σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Επιστημονικός Υπεύθυνος είναι ο Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Καθηγητής Μάρκετινγκ. Για τη διενέργεια της έρευνας, αποστέλλεται ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο στους Διευθυντές Αγορών των αλυσίδων καταστημάτωνΤο πλαίσιο των ερωτήσεων αφορά το σύνολο των ποιοτικών χαρακτηριστικών που διέπει όλο το εύρος συνεργασίας πελάτη-προμηθευτή.

Οι νέες κατηγορίες βραβείων αφορούν τα brands των προμηθευτών στις αγορές:

Food & Drink, Non Food, Τεχνολογίας, Λευκών-Μαύρων Συσκευών.

 

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPPLIERS CSR CAMPAIGN

Βράβευση των 3 καλύτερων πρακτικών ΕΚΕ ως αναγνώριση της σπουδαιότητας του ρόλου των εταιρειών ιδιαίτερα στην περίοδο κρίσης που διανύουμε. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των προμηθευτών που ανήκουν στο Εμπόριο και στη Βιομηχανία, που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.

 

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPPLIERS BRAND CAMPAIGN

Βράβευση διαφημιστικής εκστρατείας προμηθευτών σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και on line διαφήμιση, αποκλειστικά για το/τα brands που επιθυμεί να αναδείξει. Βραβεύονται οι 3 καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες στον κλάδομε γνώμονα την αποτελεσματικότητά τους και τις εντυπώσεις που άφησαν στο κοινό τη χρονιά που πέρασε.

 

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPPLIER’S BRAND SOCIAL MEDIA CAMPAIGN

Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για όλα τα brands, στη συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύονται οι 3 καλύτερες εκστρατείες που αφορούν brands, με γνώμονα τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις που άφησαν στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις εταιρείες προμηθευτών για τις καμπάνιες των μαρκών τους στα κοινωνικά δίκτυα.

 

ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SUPPLIER’S BRAND BTL ACTIVITY

Βράβευση των 3 καλύτερων στρατηγικών και πρακτικών σε BTL ενέργειες, με κριτήρια την αποτελεσματικότητα, τη δημιουργικότητα, την εφευρετικότητα, την καινοτομία και το art design. Η σπουδαιότητα αυτών των ενεργειών αποτυπώνεται μέσω της αύξησης των πωλήσεων και της ενίσχυσης του Brand awareness για τα προβαλλόμενα προϊόντα.

 

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΡΑΒΕΙΟΥ

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι
Τηλ: 210 77.12.400
Fax: 210 77.85.097
E-mail: info@direction.gr
Στείλτε μας email