χτ

 

 

  • ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
  • ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
  • STAND ΤΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΗ ΒΡΑΔΙΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟΝΟΜΗΣ
  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΣΤΟ BRANDING ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ
  • ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ
  • 15 ΣΕΛΙΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ NEWSLETTERS ΤΗΣ DIRECTION BUSINESS NETWORK
  • 6 ΣΕΛΙΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ RETAILBUSINESS
  • 12 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗ E-BANNER ΣΤΑ PORTALS ΤΗΣ DIRECTION BUSINESS NETWORK
  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΕΛΤΙΩΝ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ DIRECTIONBUSINESSNETWORK
  • ΑΠΟΝΟΜΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟΥ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ή CEO ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΧΟΡΗΓΟΥ