WIND.GR

Με responsive design, η WIND συνεχίζει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και να διατηρεί την πρωτοποριακή digital παρουσία της, μιας και αποτελεί το πρώτο corporate website/ e-care περιβάλλον εταιρείας τηλεπικοινωνιών που προέβη σε αυτό τον σχεδιασμό. Με modular homepage, δυνατές φωτογραφίες, βίντεο, promos σε περίοπτη θέση, βελτιστοποιημένα call to action buttons και σαφή σημεία εστίασης, το WIND.gr είναι γεμάτο χρήσιμες πληροφορίες, απόλυτα μοντέρνο και εύκολο στην πλοήγηση.

 

Από άποψη ευχρηστίας, ενώ περιέχει πάρα πολύ μεγάλο όγκο πληροφοριών, η αρχιτεκτονική της πληροφορίας είναι τέτοια που η πλοήγηση του χρήστη είναι εύκολη και γρήγορη. Το βασικό μενού παραμένει ανοικτό στο πλάι, δίχως να εμποδίζει την ανάγνωση του περιεχομένου ή την ολοκλήρωση της αγοράς, με αποτέλεσμα οι χρήστες να έχουν πρόσβαση σε κάθε σελίδα του WIND.gr από όποια σελίδα και αν βρίσκονται.

 

Ο μοντέρνος και πρωτοποριακός σχεδιασμός του WIND.gr συνεχίζεται και στη my account area, το myWIND. Mε γνώμονα το βέλτιστο user experience, ο χρήστης μέσα από το myWIND ελέγχει το υπόλοιπο χρήσης του, διαχειρίζεται τη σύνδεσή του και τους λογαριασμούς του, ανεξαρτήτου συσκευής. Μέσω του responsive design και της υψηλού επιπέδου αρχιτεκτονικής πληροφορίας, ο χρήστης πλέον απολαμβάνει γραφήματα, ανάλυση λογαριασμών, ανάλυση κλήσεων και πληρωμές μέσω πιστωτικής αλλά και PayPal, ακόμα και μέσα από mobile devices.

 

Τα χαρακτηριστικά αυτά συνετέλεσαν στο να κυμανθεί στο 28% το ποσοστό εγκατάλειψης του site (bounce rate), δηλαδή σε ποσοστό που είναι περίπου 25% χαμηλότερο σε σχέση με τα sites του ανταγωνισμού, ενώ οι χρήστες του site έβλεπαν περίπου 5.1 σελίδες ανά επίσκεψη. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι το WIND site διαθέτει engaging περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους χρήστες και είναι σχετικό με τα ενδιαφέροντά τους, ενώ είναι εξαιρετικά εύκολο κατά την πλοήγηση.

 

Σε ό,τι αφορά την πηγή επισκέψεων στο WIND site, το 45% αυτών προέρχονται από άμεσες επισκέψεις (direct traffic) των χρηστών, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στα sites του ανταγωνισμού είναι κατά μέσο όρο 6% χαμηλότερο. Επιπρόσθετα το 3.5% του traffic προέρχεται από email campaigns, δηλαδή είναι κατά μέσο όρο 0,5% υψηλότερο από τα sites του ανταγωνισμού. Τα δεδομένα αυτά επιβεβαιώνουν το υψηλό awareness καθώς και το engagement του κοινού σε ό, τι αφορά το WIND site.