REPLAY

Η παγκοσμίου φήμης ιταλική εταιρεία ενδυμάτων Replay μετράει ήδη 35 χρόνια στον κλάδο της smart casual ένδυσης και κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του jeanswear. Κάτω από την ομπρέλα της Replay ανήκουν τα brands REPLAY&SONS – η παιδική collection της Replay, Replay Footwear και We Are Replay.

Η Replay έχει συνάψει συνεργασίες με κορυφαίες αθλητικές ομάδες όπως η πρωταθλήτρια Ισπανίας FC Barcelona και ο Ολυμπιακός, ενώ πρωτοπορεί με τη δημιουργία του hyperstretch υλικού της το οποίο και χρησιμοποιεί σε αρκετά προϊόντα που κατασκευάζει και το οποίο εξασφαλίζει αυξημένη ελαστικότητα και εφαρμογή, κατασκευασμένο από 100% φυσικές ίνες.

H ελληνική σελίδα της εταιρείας στο Facebook αριθμεί στο σύνολο 5.065 φίλους, έχοντας διαγράψει μία αύξηση της τάξεως του 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους.

Η απήχηση των οργανικών posts μας, με σωστή στόχευση του κοινού, έφτασαν τις 292.000 ενώ τα χορηγούμενα (paid) posts τις 234.695, γεγονός που ενίσχυσε σημαντικά το awareness του brand αλλά και την επισκεψιμότητα στο eshop από τους Έλληνες καταναλωτές.

Η διάδραση των χρηστών του Facebook μέσω των reactions έφτασε τις 10.220.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της REPLAY με τον Ολυμπιακό, «τρέξαμε» έναν διαγωνισμό μέσω του fan page μας στο Facebook με δώρο 4 εισιτήρια για το Olympiacos XPERIENCE. Οι κληρωθέντες είχαν την ευκαιρία να περάσουν μία ημέρα μαζί με τους παίχτες της ποδοσφαιρικής ομάδας του Ολυμπιακού, μεταβαίνοντας στο προπονητικό κέντρο της ομάδας με το πούλμαν του Ολυμπιακού, ενώ είχαν επίσης την ευκαιρία να φωτογραφηθούν καθώς και να δειπνήσουν μαζί τους.

Η επικοινωνία της ενέργειας έγινε μέσω ενός slideshow post το οποίο φυσικά έγινε promoted και ζητούσε από τους χρήστες να κάνουν like στη σελίδα, comment & share το post, ώστε να εξασφαλίσουμε την αύξηση των βασικών metrics της σελίδας μας, κυρίως όμως την αύξηση της συνολικής της απήχησης.

Στόχοι μας ήταν η επικοινωνία της ενέργειας σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο κοινό, η αύξηση στην επισκεψιμότητα του fan page της Replay και κατ’ επέκταση τα likes της σελίδας. Η ενέργεια απέδωσε Engagement με 15.314 προβολές video ενώ η συνολική απήχηση έφτασε τις 119.880 και πρόσθεσε 437 νέα likes στη σελίδα.

www.facebook.com/1100071196686751/posts/1502447053115828

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Η ενέργεια «έτρεξε» από 22 έως 25 Οκτωβρίου.

Συνολικό reach: 119.880

Engagement: 15.314 views

Shares: 143

Comments: 143

Likes: 437 new page likes

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
Τηλ: 210 77.12.400, Fax: 210 77.85.097
E-mail: info@direction.gr
Στείλτε μας email