Χαμογελάστε, είστε στα Public

«Μια επίσκεψη σε ένα κατάστημα Public μου ανεβάζει τη διάθεση και με κάνει να χαμογελώ» απάντησαν οι επισκέπτες σε σχετική έρευνα (Σεπ-Οκτ 2015) και έτσι στα Public πήραμε την αφορμή στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής μας προσέγγισης και με οδηγό το όραμά μας «κάθε πελάτης να φεύγει με μια σακούλα Public και ένα χαμόγελο», τον Μάρτιο του 2016, λανσάραμε τη νέα μας διαφορετική εταιρική επικοινωνία που θα σας παρασύρει όλους να χαμογελάσετε με βασικό slogan «Χαμογελάστε, είστε στα Public». Σκοπός ήταν η δημιουργία μίας 360 καμπάνιας με στόχο την καθιέρωση των Public ως BIG LOVEBRAND. Μια μάρκα που εξελίσσεται συνεχώς, η οποία σε κάνει να νιώθεις “uplifted” συνδυάζοντας μοναδικά, προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρίες. Η 360 καμπάνιας μας πλαισιώθηκε από επικοινωνία σε όλα τα μέσα και κλιμακώθηκε η συχνότητα της, τόσο μέσα από μαζικά κανάλια επικοινωνίας (TV/Ραδιόφωνο), personalized (Digital) όσο και μέσα στο κατάστημα (BTL).

Η νέα καμπάνια, με την χορευτική μουσική που ανεβάζει τη διάθεση και κάνει τους πελάτες-επισκέπτες να χαμογελούν αποτυπώνει με δημιουργικό και αισιόδοξο τρόπο τις μοναδικές στιγμές που προσφέρουν στους επισκέπτες τους. Το τραγούδι της καμπάνιας, το  Unsquare Dance, του αγαπημένου τζαζίστα Dave Brubeck, γίνεται το απόλυτο soundtrack για το ζευγάρι που χορεύει, την κοπέλα που αναζητά στις βιβλιοθήκες το αγαπημένο της βιβλίο ή την παρέα που ανοίγει ρυθμικά και συγχρονισμένα τους υπολογιστές της. Με κοινό τους χαρακτηριστικό την παιχνιδιάρικη διάθεση με την οποία βλέπουν την καθημερινότητα, οι πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας προσκαλούν το κοινό να ζήσει μοναδικές εμπειρίες και να χαμογελάσει με μία επίσκεψη στον αγαπημένο τους προορισμό, τα καταστήματα Public. Με την πληρέστερη γκάμα προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας και αμέτρητες προσφορές και ευκαιρίες καθημερινά, τα Public συνεχίζουν και το 2016 να κάνουν προσιτά περισσότερα από 1.000.000 προϊόντα σε κάθε Έλληνα καταναλωτή. Γιατί μόνο στα Public, από την πρώτη επίσκεψη, απολαμβάνουν το συνδυασμό της μοναδικής ατμόσφαιρας με προϊόντα τεχνολογίας ή ψυχαγωγίας για τις μικρές ή μεγάλες αγορές τους σε ένα περιβάλλον που τους φτιάχνει τη διάθεση.  Γιατί κάθε μέρα στα Public είναι μια συναρπαστική εμπειρία που θα τους κάνει να φύγουν με ένα χαμόγελο στα χείλη!

Η καμπάνια στην τηλεόραση