PUBLIC

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Public.gr στηρίζεται απόλυτα και από τα owned social media, με συγκεκριμένο social media marketing plan το οποίο βασίζεται σε 3 πυλώνες:

  1. E-commerce Performance (ενέργειες με σκοπό τις direct online πωλήσεις)
  2. Engagement/ Awareness (τα social media ως assisted channel στη διαδικασία online πωλήσεων)
  3. User & Customer support (advanced υποστήριξη σε πελάτες ή δυνητικούς πελάτες)

Όλα τα  social media μας υποστηρίζουμε τη στρατηγική μας με στοχευμένες ενέργειες σε ένα κοινό με πάνω από 860.000 μέλη:

  • Facebook
    • Public.gr000 fans-3o μεγαλύτερο στην Ελλάδα
    • Book Friends 102.000 fans
    • 47 local pages per store
  • Twitter000 followers- 3o Twitter account στην Ελλάδα
  • Instagram000 followers- 1o Instagram account στο χώρο του Retail Greece
  • Google Plus: 1o G+ account στην Ελλάδα με000 followers

Performance

Στόχος των Public όσον αφορά τα social media είναι η προώθηση συγκεκριμένων προτάσεων αγορών που να ταιριάζουν στο προφίλ του χρήστη και να τον ενδιαφέρουν (full personalization). Τα αποτελέσματα για το διάστημα 1/1/16 – 15/10/16 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015 είναι εντυπωσιακά, με αύξηση σε όλους τους δείκτες:

  • 67% αύξηση επισκέψεων
  • 112% αύξηση συνολικού revenue
  • 11% αύξηση μέσου καλαθιού
  • 31% αύξηση conversion rate

Awareness

Με καθημερινά posts, tweets και instagram photos καθώς και με πολλούς διαγωνισμούς, επιτυγχάνουμε awareness για προϊοντικές ενέργειες του Public.gr.

4,50% Facebook engagement rate (annual average 2016) vs 2% global benchmark for Retail industry. Για το διάστημα 1/1/16 – 15/10/16 έχουν τρέξει 15 social media ενέργειες σε Facebook/Twitter/Instagram οι οποίες λειτουργούν συμπληρωματικά όσον αφορά τις ενέργειες πωλήσεων και οι οποίες δημιουργήθηκαν όλες inhouse.

Customer support

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι βασικό στοιχείο στην κουλτούρα της εταιρείας μας και υποστηρίζεται από όλα τα διαθέσιμα touchpoints με τον πελάτη όπως τηλέφωνο, front line stores, chat, reception, και φυσικά social media. Η εξυπηρέτηση πελατών μέσω των social media αποτελεί για εμάς ένα assisted κανάλι πωλήσεων (όταν αφορά ερωτήσεις δυνητικών πελατών κτλ.) και loyalty Για το διάστημα 1/1/16 – 15/10/16 έχουμε εξυπηρετήσει μέσω Facebook (wall/inbox/reviews) 32.000 μοναδικούς χρήστες, έναντι 18.500 το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Αύξηση 71%.

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
Τηλ: 210 77.12.400, Fax: 210 77.85.097
E-mail: info@direction.gr
Στείλτε μας email