Πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών & engagement μέσα από Social media!

loveforall

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Public.gr διαθέτει συγκεκριμένο social media marketing plan το οποίο βασίζεται σε 3 πυλώνες:

1. E-commerce Performance
2. Engagement/ Awareness
3. User & Customer support

Performance

Για να αναδείξουμε συγκεκριμένα προϊόντα και προσφορές ανά κοινό χρησιμοποιούμε τα παρακάτω εργαλεία:

• Facebook Ads
o   Post Ads
o Carousel Ads
o Remarketing (με Facebook Pixel)
• Twitter Ads *new
• Instagram Ads *new

Τα παραπάνω εργαλεία χρησιμοποιούνται με full targeting για να βλέπει ο κάθε χρήστης μόνο αυτά που τον ενδιαφέρουν ενώ η στόχευση γίνεται με βάση τα ενδιαφέροντα τους, διάφορα δημογραφικά/γεωγραφικά φίλτρα κτλ.

 

Αποτελέσματα για το διάστημα 1/1/15 – 15/10/15:
• 87,81% αύξηση επισκέψεων
• 143,16% αύξηση συνολικού revenue
• 7,60% αύξηση μέσου καλαθιού
• 20,33% αύξηση conversion rate

Awareness
Με καθημερινά posts, tweets και instagram photos καθώς και με πολλούς διαγωνισμούς, επιτυγχάνουμε awareness για προϊοντικές ενέργειες του Public.gr. Οι ενέργειες είναι aligned με το Public brand, να προκαλούν virality και να δημιουργούν ενδιαφέρον περιεχόμενο για τους χρήστες: 4,05 % Facebook engagement rate (annual average 2015) vs 2,50% global benchmark for Retail industry.
Για το διάστημα 1/1/15 – 15/10/15 έχουν τρέξει 28 social media ενέργειες σε Facebook/Twitter/Instagram (έναντι 22 το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα) οι οποίες λειτουργούν συμπληρωματικά όσον αφορά τις ενέργειες πωλήσεων και οι οποίες δημιουργήθηκαν όλες inhouse.

Customer support
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι βασικό στοιχείο στην κουλτούρα της εταιρείας μας και υποστηρίζεται από όλα τα διαθέσιμα touchpoints με τον πελάτη όπως τηλέφωνο, front line stores, chat, reception, και φυσικά social media. Η εξυπηρέτηση πελατών μέσω των social media αποτελεί για εμάς ένα assisted κανάλι πωλήσεων (όταν αφορά ερωτήσεις δυνητικών πελατών κτλ.) και loyalty (όταν αφορά ερωτήσεις πελατών για παραγγελίες, κτλ.) Συγκεκριμένα άτομα του social media team είναι αφιερωμένα στη διαρκή επικοινωνία με τους χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα, σχεδόν 24×7.
Για το διάστημα 1/1/15 – 15/10/15 έχουμε εξυπηρετήσει μέσω Facebook 11.032 μοναδικούς χρήστες, έναντι 7.589 το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Αύξηση 45,36%.

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
Τηλ: 210 77.12.400, Fax: 210 77.85.097
E-mail: info@direction.gr
Στείλτε μας email