Nobacco Privilege Club Mobile Application

Η Nobacco τον Ιούλιο του 2016 εγκαινίασε το πρόγραμμα «Nobacco Privilege Club», ένα πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών μέσω του οποίου τα Μέλη με κάθε αγορά που πραγματοποιούν, συλλέγουν Πόντους από τις αγορές τους  οι οποίοι μπορούν να εξαργυρωθούν σε όλα τα καταστήματα Nobacco Shops σε όλη την Ελλάδα. 

«Η εφαρμογή «Nobacco Privilege Club» έχει δημιουργηθεί σε περιβάλλον iOS και Android και μέσω αυτής ο χρήστης/μέλος συμμετέχει στο Πρόγραμμα επιβράβευσης, απολαμβάνοντας προνόμια, κέρδη και οφέλη.

Oι χρήστες έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα features με απλό, γρήγορο και user friendly τρόπο, μεγιστοποιώντας το engagement τους με την Nobacco.

  • Profile: Ο κάθε χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το προσωπικό του προφίλ, μέσα από το οποίο μπορεί να δει το σύνολο των πόντων πιστότητας που έχει συγκεντρώσει στο Nobacco Club, όπως επίσης και τις τελευταίες συναλλαγές που πραγματοποίησε.
  • Calendar: Μέσα από ένα όμορφο και έξυπνο «Ημερολόγιο», ο κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να κρατήσει το δικό του προσωπικό ημερολόγιο, σημειώνοντας τις σημαντικές για αυτόν ημερομηνίες που αφορούν το κάπνισμα, όπως πότε σταμάτησε το κάπνισμα, πότε αγόρασε το ηλεκτρονικό τσιγάρο, πότε πραγματοποίησε την τελευταία αγορά αναλώσιμου προϊόντος κα.
  • Products: Μέσα από το υψηλής αισθητικής design της νέας mobile loyalty εφαρμογής της Nobacco, οι χρήστες μπορούν να δουν εύκολα και γρήγορα όλα τα διαθέσιμα προϊόντας της Nobacco.
  • Map: Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να βρουν το πλησιέστερο σε αυτούς κατάστημα της Nobacco, με βάση την τοποθεσία τους.
  • Χρηστικότητα: μπορούν να δουν ωράριο λειτουργίας και στοιχεία επικοινωνίας για όλα τα καταστήματα
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Οι πελάτες μπορούν αυτόματα να συνδεθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα και να πραγματοποιήσουν αγορές
  • 10.000 μέλη ήδη στο σύστημα πιστότητας πελατών

Παράλληλα, η νέα εφαρμογή CRM & Loyalty της Nobacco αξιοποιεί την τεχνολογία iBeacons με σκοπό τη σύνδεση του app με τα φυσικά καταστήματα της εταιρίας σε όλη την Ελλάδα και την ενίσχυση της προσωποποιημένης επικοινωνίας με τους πελάτες. Στοχευόμενα μηνύματα αποστέλλονται μέσω push notifications στους πελάτες όταν αυτοί μπαίνουν σε κάποιο κατάστημα της Nobacco, δημιουργώντας ένα μοναδικό user experience και βελτιώνοντας την εμπειρία μέσα στο κατάστημα.

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
Τηλ: 210 77.12.400, Fax: 210 77.85.097
E-mail: info@direction.gr
Στείλτε μας email