Media Strom 360 δημιουργική καμπάνια!

media_strom_big

H Media Strom, η νούμερο 1 ελληνική εταιρία στον κλάδο των στρωμάτων και των προϊόντων ύπνου, θέλοντας να δημιουργήσει μια ξεχωριστή ταυτότητα αναδεικνύοντας την υπεροχή της ως ο απόλυτος «ειδικός ύπνου» προχώρησε στη δημιουργία ολιστικής επικοινωνίας, με καινοτόμα χαρακτηριστικά, με την οποία υπογραμμίζει τα οφέλη του καλού ύπνου και τα συνδέει με τα προϊόντα της.

Οι εταιρίες GOD και Hill and Knowlton Strategies, υπογράφουν τη νέα καμπάνια, η οποία βασίζεται σε μια απλή αλλά εξαιρετικά «φορτισμένη» φράση/ concept, που εμπεριέχει όλη τη «φροντίδα της μαμάς»: «Σσςς κοιμάται»!

Μέσα από έναν ψιθυριστό τόνο… απόλυτα συνυφασμένο με το σεβασμό και τη φροντίδα που δείχνουμε στον άλλον την ώρα που κοιμάται, η νέα 360 καμπάνια ενημερώνει κι εκπαιδεύει για τα εξαιρετικά οφέλη του καλού ύπνου και τη σπουδαιότητά του, χρίζοντας την Media Strom τον “απόλυτο πρεσβευτή του καλού ύπνου”, τον “Επίσημο Χορηγό Καλού Ύπνου”, γιατί Καλός Ύπνος σημαίνει Καλύτερη Ζωή.

Τα τηλεοπτικά σποτ προβάλλουν διαφορετικούς ανθρώπους να κοιμούνται απλά… καλά! Βασισμένη στους 3 πυλώνες στους οποίους ο ύπνος έχει αντίκτυπο, την Υγεία, την Ομορφιά και την Ευεξία έρχεται να εκπαιδεύσει το κοινό για τη σπουδαιότητα του Καλού Ύπνου και τα οφέλη που μας προσφέρει τα οποία μεταξύ άλλων είναι η μείωση κινδύνου ανάπτυξης του σακχαρώδη διαβήτη, η μείωση του ρυθμού αντιγήρανσης και η αντικατάσταση των παλιών κυττάρων με νέα αλλά και η διασφάλιση της συναισθηματικής υγείας και της ευεξίας.

Η δημιουργική καμπάνια εκτός από τη δημιουργία τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού μηνύματος περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών ενεργειών, σε όλα τα μέσα traditional και digital, χρησιμοποιώντας διαφορετικό tone of voice ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται. H σελίδα στο Facebook χτίζει περαιτέρω τα οφέλη του ύπνου αλλά και τη νέα στρατηγική επικοινωνίας. Το ολιστικό πλάνο PR μέσω στρατηγικών συνεργειών με επιστημονικούς ambassadors αλλά και lifestyle KOLs οδηγεί στην μεγιστοποίηση του buzz της νέας καμπάνιας. Τέλος, έχουν δημιουργηθεί tailor-made tactical tvcs τα οποία προβάλλονται ανάλογα με την εποχικότητα, τις ανάγκες και τα οφέλη του ύπνου τα οποία θέλουμε να επικοινωνήσουμε, όπως για παράδειγμα tactical TVC «Ειδήσεις» το οποίο προβάλλεται κατά τη διάρκεια ειδήσεων ή Tactical TVC «Εκπτώσεις».

Η καμπάνια στην τηλεόραση

Η καμπάνια στο ραδιόφωνο


Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
τηλ. 210 77.12.400, fax 210 77.85.097
e-mail. info@direction.gr
ISO9001