MEDIASTROM.COM

Το eshop

Για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, επιλέξαμε την πλατφόρμα VENDD e-commerce platform της εταιρίας Lighthouse, η οποία προσφέρει ανεπτυγμένες δυνατότητες εμπορικής πολιτικής αλλά και πλήθος αυτοματοποιημένων λειτουργιών σε θέματα logistics, διαχείρισης παραγγελιών & customer support.

Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά e-shop

Ο εικαστικός σχεδιασμός ακολουθεί την αισθητική των φυσικών  καταστημάτων..Για κάθε σειρά στρωμάτων υπάρχει περιγραφή για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, επεξηγηματική διαδραστική εικόνα με τα πλεονεκτήματά της πληροφορίες για τις κατασκευαστικές λεπτομέρειες και την ποιότητα των πρωτογενών υλικώνκαι σαφής ένδειξη στον δείκτη της σκληρότητας, ούτως ώστε ο κάθε επισκέπτης να αποφασίζει ποιο προϊόν θα επιλέξει ανάλογα με τις ανάγκες του.Επίσης, υπάρχει λειτουργία Live Chat με τους επισκέπτες της σελίδας, το οποίο τους δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνουν άμεσα περαιτέρω πληροφορίες.

Μια από τις βασικές καινοτομίες του ηλεκτρονικού καταστήματος, μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα, είναι ότι ο χρήστης μπορεί να παραγγείλει οποιοδήποτε στρώμα σε οποιαδήποτε διάσταση επιθυμεί, ενώ η συνήθης OnLine διαδικασία είναι να υπάρχουν μόνο δεδομένες διαστάσεις (μονό-διπλό-ημίδιπλο) .ενώ παράλληλα ενημερώνεται για την τιμή του μέσω συγχρονισμού του Online διαστασεολογίου με το εταιρικό ERP σύστημα.

Αποτελέσματα

Βάσει έρευνας καταδεικνύεται ότι το 40% των επισκεπτών του δικτύου φυσικών καταστημάτων της Media Strom έχουν επισκεφθεί το Online κατάστημα προηγουμένως.
Επιπρόσθετα, το ποσοστό του 68% των online πωληθέντων στρωμάτων εκτός του κλασσικού διαστασεολογίου επισημαίνει την αναγκαιότητα της δυναμικής παραμέτρου του OnLine διαστασεολογίου. Με δεδομένα τα παραπάνω, το e-shop κατάφερε να πουλά στρώματα και προϊόντα ύπνου από την 1η ημέρα λειτουργίας, χωρίς να επηρεάσει την εύρυθμη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων.

Σήμερα, 1 περίπου χρόνο μετά την έναρξη της online διάθεσης εκατοντάδων στρωμάτων και άλλων προϊόντων ύπνου σε όλη την επικράτεια της χώρας, η εταιρία αριθμεί αφενός incremental sales και αφετέρου άνοδο σε όλο το essential φάσμα των στοιχείων επισκεψιμότητας Year-to-Year:
• Αύξηση 11% σε επισκέψεις στο e-shop
• Αύξηση 11% σε μοναδικούς επισκέπτες
• Αύξηση 10% στον μέσο χρόνο παραμονής στο e-shop
• Αύξηση 4% στο ποσοστό των νέων επισκεπτών

Τα παραπάνω αποτελέσματα καταδεικνύουν την θετική επίδραση που έχει η πολυκαναλική στρατηγική της εταιρίας και αποτελούν τη βάση για την περαιτέρω εξέλιξη της πελατοκεντρικής στρατηγικής που υποστηρίζουμε σε όλα τα σημεία επαφής (online και offline) με τον πελάτη