#tzababreakup

Retail-Business-Awards-Screenshot_TzambaBreakUp-CampaignTo Φεβρουάριο του 2015 με αφορμή την επερχόμενη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου δημιουργήσαμε ένα content activation στο Instagram με σκοπό να επιβραβεύσουμε τους fans μας.

Το #tzambabreakup λανσαρίστηκε στις 5 Φεβρουαρίου και, βασιζόμενο στο γνωστό provocative ύφος της Media Markt, καλούσε τους χρήστες να «χωρίσουν» με μια συσκευή που δε θέλουν, να ανεβάσουν μια φωτογραφία μαζί της χρησιμοποιώντας το hashtag, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν μια νέα… τζάμπα!

Για την ενέργεια αυτή δημιουργήθηκε κι ένα dedicated Facebook tab όπου συγκεντρώνονταν όλες οι φωτογραφίες των χρηστών με #tzambabreakup.

Πρόκειται για μια seasonal ενέργεια που έδεσε άψογα με τη στρατηγική μας, επικοινωνώντας ταυτόχρονα το “#tzamba” αλλά και το provocative ύφος μας, μιας και επιλέξαμε να δημιουργήσουμε μία καμπάνια για «χωρισμό» του Αγίου Βαλεντίνου!

Μέσα σε εννιά μέρες οι χρήστες ανέβασαν 569 φωτογραφίες με #tzambabreakup! Η τυχερή νικήτρια «χώρισε» με την τηλεόρασή της και «τα έφτιαξε» με την καινούργια που της χαρίσαμε!

Στη μικρή διάρκεια της καμπάνιας καταφέραμε σχεδόν να αυξήσουμε τους followers μας στο Instagram κατά 60%, ενώ τα σχετικά posts σε Facebook και Twitter είχαν το μεγαλύτερο engagement του μήνα.

Τέλος, σε συμπλήρωση της καμπάνιας δημιουργήσαμε το album “Τζάμπα Ερωτικά Στιχάκια” στο Facebook με αστείες και bold ατάκες για τη γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου, καλώντας τους χρήστες να «ταυτιστούν» και να τις μοιραστούν!

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
τηλ. 210 77.12.400, fax 210 77.85.097
e-mail. info@direction.gr
ISO9001