25th Anniversary – Quarter Century Burgers

mcd_big

 

Η ανάγκη

 Τα McDonald’s συμπλήρωσαν 25 χρόνια παρουσίας στην  Ελλάδα και με αφορμή τον εορτασμό τους, αποφάσισαν να δημιουργήσουν δύο νέα premium επετειακά burgers με την υπογραφή ενός διακεκριμένου Έλληνα σεφ, του Δημήτρη Σκαρμούτσο.

Η πρόκληση

Βασικός στόχος ήταν να δημιουργηθεί μια καμπάνια που θα επικοινωνήσει τα 25 χρόνια παρουσίας των McDonald’s στην Ελλάδα ενισχύοντας τη δυναμική του brand. Παράλληλα μέσα από αυτήν την  ευχάριστη και δημιουργική συνεργασία με τον σεφ Δ. Σκαρμούτσο , τα McDonald’s προσφέρουν νέες τάσεις και καινούριες μοναδικές γεύσεις, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να απολαύσουν την υψηλή ποιότητα εκλεκτών προϊόντων και την ξεχωριστή εμπειρία McDonald’s.

Η δημιουργική ιδέα

Η καμπάνια εορτασμού για τα  25 χρόνια παρουσίας των McDonald’s στην Ελλάδα, είχε πρωταγωνιστή τον ευρέως γνωστό και αγαπητό Δημήτρη Σκαρμούτσο, σε έναν χιουμοριστικό ρόλο εκτός κουζίνας! Στην ταινία ο σεφ δίνει συνέντευξη μιλώντας για την εμπειρία του, την δημιουργία των δύο νέων επετειακών burgers, αλλά προς έκπληξη των θεατών, η περιγραφή του σε σχέση με την πραγματικότητα διαφέρει ευχάριστα. Ο σεφ φαίνεται ότι δυσκολεύτηκε να δημιουργήσει τα δύο νέα burgers, καθώς αυτή τη φορά δημιουργούσε για τους ειδικούς των burgers, τα McDonald’s. Παράλληλα στο έντυπο υλικό της καμπάνιας και σε απόλυτη συνοχή με την ταινία αναδεικνύονται τα δύο νέα λαχταριστά burgers ( Quarter Century Beef Burger & Quarter Century Chicken Burger), ενώ ο 360° χαρακτήρας της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με events και παρουσία στα social media.

Η καμπάνια στην τηλεόραση

Η καμπάνια στο ραδιόφωνο

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
τηλ. 210 77.12.400, fax 210 77.85.097
e-mail. info@direction.gr
ISO9001