H διαδικτυακή παρουσία της Μαρινόπουλος στην καθημερινότητα των καταναλωτών της

crf3H διαδικτυακή παρουσία της Μαρινόπουλος στην καθημερινότητα των καταναλωτών της

Η Μαρινόπουλος Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική λιανεμπορική αλυσίδα στη χώρα, με πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά εδώ και 53 χρόνια. Χρησιμοποιώντας όλα τα δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας (Facebook, Instagram, Foursquare, LinkedIn, YouTube, κ.α.), έχει επεκταθεί σε διαφορετικά κοινά, μεταφέροντάς τους τα αντίστοιχα μηνύματα.

Ειδικότερα για το Facebook, η εταιρεία έχει καταβάλει σημαντική προσπάθεια στην ανάπτυξη της επίσημης σελίδας της (https://www.facebook.com/CarrefourMarinopoulosGR), με στόχο τόσο την ενίσχυση της εικόνας της στα νεανικά κοινά όσο και του ψηφιακού της προφίλ.

Στόχος της να εμπνέει καθημερινά και να επηρεάζει θετικά τους επισκέπτες της, διατηρώντας το προφίλ και την εικόνα του brand προσαρμοσμένη τόσο στον χαρακτήρα του μέσου όσο και στο κοινό που το ακολουθεί, προβάλλοντας παράλληλα όλα τα βασικά επικοινωνιακά του μηνύματα :

• «Ανεβάζοντας» θέματα επίκαιρα και εποχιακά
• Δίνοντας χρήσιμες συμβουλές και ιδέες σχετικά με το σπίτι, την ομορφιά, τη διατροφή και την άσκηση, αλλά και νόστιμες συνταγές
• Δημοσιεύοντας εικόνες και παραδόσεις της Ελλάδας
• Δημοσιεύοντας τις εμπορικές προσφορές της εταιρείας

Καθημερινά, η ανταπόκριση και η αλληλεπίδραση του κοινού με τη σελίδα είναι εντυπωσιακή. Περισσότεροι από 315.000 φίλοι «ακολουθούν» τη σελίδα, εκφράζουν τη γνώμη τους σχετικά με τις αναρτήσεις, αλληλεπιδρούν με το brand με έναν άμεσο και διαδραστικό τρόπο. Διαγωνισμοί και συνέργειες σε τακτά χρονικά διαστήματα, διάφορες ενέργειες και πληθώρα από αναρτήσεις που καλύπτουν κάθε πτυχή της καθημερινότητας του κοινού -από lifestyle έως εταιρικές ανακοινώσεις και προσφορές – δίνουν το στίγμα της «ζεστής» επικοινωνίας με το κοινό.

Η Μαρινόπουλος υιοθετεί μία συνδυαστική στρατηγική παρουσίας στο Facebook, η οποία λειτουργεί ενισχυτικά στο συνολικό πλάνο επικοινωνίας της εταιρείας. Πάγια τακτική της στο Facebook αποτελεί τόσο η στοχευμένη παρουσία της με ένα σωστά μελετημένο και επίκαιρο πλάνο αναρτήσεων (posts) όσο και η άμεση διάδραση με το κοινό και τα εκάστοτε αιτήματα/σχόλιά του. Απαράβατος κανόνας για την εταιρεία, είναι η απάντηση όλων το σχολίων του κοινού στο Facebook καθώς και η χρήση τους ως «οδηγό» για μελλοντικές αναρτήσεις.

Ακολουθούν τα επίσημα στοιχεία της σελίδας, από την Παρασκευή 30.10.2015
• 315.320 φίλοι
• 3 customized tabs με συγκεντρωμένο το περιεχόμενο της σελίδα μας σχετικό με:
Συνταγές, Tips, Ιδέες για το σπίτι
• 13 διαγωνισμοί εκ των οποίων οι 8 ήταν συνέργειες
• 614 page posts
• 601 users posts
• 443.400 user interactions
• Average Response Time • Υποστήριξη της σελίδας με sustain campaigns
• Ανάμεσα στις top 5 σελίδες σε επίπεδο region και retail με βάση τους Social Bakers

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
τηλ. 210 77.12.400, fax 210 77.85.097
e-mail. info@direction.gr
ISO9001