LEROY MERLIN «ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ»

lm_rings_bustop_big

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στόχος

Η Leroy Merlin άνοιγε το 3ο της κατάστημα στην Αθήνα, στη Λ. Κηφισίας, δίπλα στο «Δαχτυλίδι». Το μεγάλο νέο έπρεπε να γίνει γνωστό με ξεκάθαρο και δημιουργικό τρόπο.Επίσης, έπρεπε να επικοινωνηθούν οι 4 μεγάλες χαρακτηριστικές προϊοντικές κατηγορίες- «κόσμοι» που προσφέρει η μάρκα:  συνολικό project (μπάνιο, κουζίνα, κ.ά.), τεχνικές λύσεις, διακόσμηση και κήπος.

Ιδέα

Ο πρώτος στόχος της ιδέας με τα «δαχτυλίδια» ήταν να προβάλει το άνοιγμα του νέου καταστήματος και τη χαρακτηριστική τοποθεσία του. Δυνατά, απλά και μονοσήμαντα. Έτσι έγινε, με χαρακτηριστικά visuals και ελάχιστες λέξεις. Επιπλέον, τα 4 διαφορετικά visuals,τα οποία διαμορφώθηκαν μέσα από  ατελείωτες ώρες ψαξίματος στα καταστήματα ανάμεσα σε χιλιάδες προϊόντα και δεκάδες μολυβώματα, δείχνουν τις 4 μεγάλες κατηγορίες προϊόντων/υπηρεσιών της Leroy Merlin: συνολικό project, τεχνικές λύσεις, διακόσμηση και κήπος. Στις υπόλοιπες εφαρμογές αναδείχτηκαν ακόμα περισσότερα πλεονεκτήματα της ιδέας «Δαχτυλίδι»: Ο συμβολισμός της δέσμευσης της Leroy Merlin προς τους πελάτες της για ένα σπίτι-όνειρο, αλλά και η οικεία σχέση που αναπτύσσουν οι πελάτες με τη μάρκα. Αξίζει να τονίσουμε το εξής για την ιστορία αυτού του project: Ο πελάτης μας μας ζήτησε με πάθος μια ιδέα που να ξεχωρίζει, ξέροντας ακριβώς τι θέλει και ορίζοντας ξεκάθαρα το είδος, το ύφος και τον χαρακτήρα της δουλειάς που ήθελε να δει. Έβαλε ψηλά τον πήχη, μας ενέπνευσε, μας άφησε ελεύθερους και πήρε από εμάς ακριβώς αυτό που ήθελε: τον καλύτερό μας εαυτό.

Aνάπτυξη

Η δύναμη της ιδέας και η ευελιξία της έδωσε μορφή σε επικοινωνία ATL (outdoor panels, ντύσιμο λεωφορείου, ραδιόφωνο, έντυπο), digital (banners, skins, landing page, social ads κ.ά.) και BTL (σχεδιασμός-οργάνωση-υλοποίηση 3 events εγκαινίων, in-store activations, promos κλπ)

Αποτέλεσμα

Μία καμπάνια που «έγραψε» αμέσως και συζητήθηκε στο χώρο αλλά και στο ευρύ κοινό, με τελικό αποτέλεσμα την κοσμοσυρροή  περισσοτέρων από 25.000 ατόμων που επισκέφτηκαν το κατάστημα στις δύο μέρες των εγκαινίων, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

Η καμπάνια στο ραδιόφωνο

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
τηλ. 210 77.12.400, fax 210 77.85.097
e-mail. info@direction.gr
ISO9001