Η καμπάνια που Αξίζει και Φαίνεται!

lidl_big

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Σε αυτόν τον τόπο ό,τι αξίζει φαίνεται. Γιατί το έχουμε μέσα μας να ξεχωρίζουμε το καλό. Όλοι αναγνωρίζουμε ένα καλό φρούτο όταν δούμε ότι γυαλίζει. Καταλαβαίνουμε το καλό ψάρι από τη ζωηράδα στο μάτι. Τελικά, το καλό πάντα φαίνεται. Κι αυτό θέλει η LIDL HELLAS να δείξει σε όλους, την ποιότητα των προϊόντων που καθημερινά φέρνει στο τραπέζι κάθε οικογένειας. Η LIDL HELLAS συνεργάζεται με επιλεγμένους Έλληνες παραγωγούς, παραλαμβάνει καθημερινά φρέσκα προϊόντα, κάνει αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους και τηρεί υψηλές προδιαγραφές κατά τη μεταφορά, συντήρηση και συσκευασία κάθε προϊόντος. Για να μπορεί κάθε καταναλωτής να απολαμβάνει κάθε μέρα τα καλύτερα αυτού του τόπου.

Όλα αυτά υποστηρίζει η καμπάνια «Αξίζει και Φαίνεται», μέσα από μία μεγάλη ταινία με ήρωες τους Έλληνες παραγωγούς και καταναλωτές. Μία ταινία που δείχνει την αληθινή Ελλάδα, τα χωράφια, τις φάρμες, τις θάλασσες, αλλά και τα εργαστήρια, τους φούρνους, τα τυροκομεία της. Κι όλα αυτά με μια μουσική, ειδικά γραμμένη για την καμπάνια από τον Νίκο Πορτοκάλογλου, που συνδυάζει παραδοσιακούς και σύγχρονους ήχους, προσδίδοντας σε κάθε πλάνο ένα έντονο στοιχείο ελληνικότητας. Μέσα σε αυτόν τον πλούτο εικόνων και ήχων, η LIDL είναι εκεί, να φροντίσει, να ελέγξει και να μεταφέρει τα καλύτερα προϊόντα για να μπορεί περήφανα να υπογράφει πως ό,τι προσφέρει «ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ».
Η καμπάνια ξεδιπλώθηκε με θεματικές ταινίες πάνω στις βασικές κατηγορίες προϊόντων της LIDL: φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά, κρέας και πουλερικά, αρτοσκευάσματα, ψάρια και θαλασσινά. Ταινίες στις οποίες δημιουργείται ένας ιδιότυπος διάλογος ανάμεσα σε καταναλωτή και παραγωγό, καθώς ο πρώτος ξέρει πως το καλό προϊόν αξίζει και φαίνεται και μπορεί να το αποδείξει με στοιχεία. Η καμπάνια ολοκληρώθηκε με τα tactical spots προσφορών καθώς και από μία σειρά print, outdoor, online, social media, in store υλικών και PR ενεργειών.

Παράλληλα, ο σεφ Λευτέρης Λαζάρου έκανε οδοιπορικά στην Ελλάδα συναντώντας τους κατά τόπους παραγωγούς. Μέσα από τηλεοπτικά, καταχωρίσεις, αλλά και πλούσιο online υλικό, με εκτεταμένα στιγμιότυπα από τα ταξίδια του και βίντεο από την κουζίνα του, ο σεφ παρακολουθεί κάθε στάδιο παραγωγής και τυποποίησης των προϊόντων της LIDL και μας δείχνει στην πράξη τι είναι αυτό που τα κάνει πραγματικά να αξίζουν και να φαίνονται.

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
Τηλ: 210 77.12.400, Fax: 210 77.85.097
E-mail: info@direction.gr
Στείλτε μας email