ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Στην καρδιά της Τεχνολογίας.

Τα social media του δικτύου καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ (facebook & you tube), έδωσαν τη δύναμη και έγιναν το μέσο για να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της καμπάνιας “Heartbeats” & να αυξηθεί η κίνηση του campaign site, www. heartbeats.gr

Στόχοι επικοινωνίας

α) να πετύχουμε τέτοιο awareness της καμπάνιας, ώστε όλοι οι έλληνες facebook users, να δουν το νέο τηλεοπτικό.

β) να γίνουν οι χρήστες engaged με τη νέα μας διαφήμιση, γι’ αυτό και προσθέσαμε το στοιχείο του «διαγωνισμού»

γ) να ενισχύσουμε την εικόνα του brand ΓΕΡΜΑΝΟΣ ως ένα brand που φέρνει στην Ελληνική αγορά την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, που αποπνέει γνώση & expertise για όλες τις κατηγορίες τεχνολογίας

δ) να χτίσουμε το νέο positioning της μάρκας και στο online & social media περιβάλλον

Η καμπάνια υποστηρίχθηκε με:

Για την εφαρμογή της στρατηγικής, που οδήγησε στην επίτευξη των στόχων, πραγματοποιήθηκαν:

  • 1 video fb post της ταινίας, που ήταν ταυτόχρονα και διαγωνισμός όπου κληρώθηκαν όλα τα δώρα που προβάλλονταν στην ταινία. Στόχος ήταν το brand awareness, αλλά η καμπάνια έγινει optimized βάσει του engagement rate.
  • 6 video fb posts, τα μεμονωμένα πειράματα της ταινίας, τα οποία στόχο είχαν να δημιουργήσουν awareness της καμπάνιας και να οδηγήσουν τους χρήστες στο microsite για να δουν και τα υπόλοιπα. Η διαφήμιση αυτή έτρεξε ως sequenced.
  • 1 video carousel, που συνδύασε το awareness του video, με τα clicks to website του carousel
  • upload όλου του video υλικού (360 videos etc) στο you tube channel