ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Στην καρδιά της Τεχνολογίας.

Το Δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ  αλλάζει πρόσωπο και εξελίσσεται διαρκώς. Σήμερα η τεχνολογία δεν περιορίζεται μόνο στο κινητό και τον υπολογιστή. Smart gadgets συντροφεύουν τον πελάτη κάθε στιγμή της μέρας, ενώ προϊόντα Smart Home κάνουν κάθε στιγμή της καθημερινότητας μαγική. Η Νο 1 αλυσίδα στην Ελλάδα ηγείται σε αυτές τις μεταβολές διατηρώντας τα στοιχεία που την έχουν κάνει να ξεχωρίζει μέχρι σήμερα και γίνεται ο απόλυτος προορισμός τεχνολογίας.

 

Την εξέλιξη αυτή υπογραμμίζει η νέα integrated επικοινωνία, η οποία βασίζεται σε ένα ιδιαίτερο πείραμα. Έξι άτομα ζουν διαφορετικές εμπειρίες σε περιβάλλον virtual reality. Την ίδια στιγμή ένας παλμογράφος καταγράφει την εξέλιξη των παλμών της καρδιάς τους ενώ ένας drummer μετατρέπει τους παλμούς σε μουσική. Κάθε εμπειρία συνδέεται με ένα προϊόν τεχνολογίας .Αφού βγάλουν τα γυαλιά οι έξι άνθρωποι ανακαλύπτουν το προϊόν που κάνει την καρδιά τους να χτυπάει δυνατά. Ολόκληρο το πείραμα και το making of φιλοξενούνται στο heartbeats.gr, όπου καθένας μπορεί να βιώσει τις ίδιες 360ο εμπειρίες σε smartphone ή tablet.

Εκτός από την καμπάνια που περιλαμβάνει dedicated URL αλλά και άλλα digital και έντυπα υλικά, το ταξίδι στην καρδιά της τεχνολογίας συνεχίζεται στα καταστήματα, τα οποία αλλάζουν εμφάνιση, γίνονται πιο μοντέρνα και εμπλουτίζονται με νέες κατηγορίες προϊόντων αλλά και διαδραστικά με οθόνες αφής και βιωματικές γωνίες, όπου οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν live προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, συσκευές και games, να τα συγκρίνουν, να σερφάρουν με απίστευτες ταχύτητες και να ζήσουν μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία

Γιατί… ό,τι κι αν κάνει την καρδιά σου να χτυπάει θα το βρεις στον ΓΕΡΜΑΝΟ, στην καρδιά της τεχνολογίας.

Στόχοι επικοινωνίας

  • Κατανόηση της νέας επανατοποθέτησης της μάρκας : « Ο  ΓΕΡΜΑΝΟΣ βάζει τους καταναλωτές στην καρδιά της τεχνολογίας  της τεχνολογίας»
  • Ενίσχυση του perception ότι ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι προορισμός με hi tech προϊόντα
  • Αύξηση Brand & Ad Awareness

Κοινό στόχος

Α/Γ 18-34

Η καμπάνια υποστηρίχθηκε με :

  • 2 TVC ‘s (69’’& 68’’)
  • 1 TVC (10’’ trailer)
  • Internet & Social Media καμπάνιες
  • Dedicated web site www.heartbeats.gr
  • Radio
  • Cinema
  • Owned media (Facebook Page)
  • Digital in store videos
  • PR Ενέργειες
  • Internal Communication



Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
Τηλ: 210 77.12.400, Fax: 210 77.85.097
E-mail: info@direction.gr
Στείλτε μας email