Άκου τι είπαν!

ΑΚΟΥ ΤΙ ΕΙΠΑΝ_ΓΕΡΜΑΝΟΣΠαρουσίαση Στρατηγικής

Το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, με αφορμή τη χορηγία της τηλεοπτικής εκπομπής «Άκου τι είπαν, θέλησε να μεταφέρει την ενέργεια και στο online περιβάλλον, προκειμένου να ανταμείψει και να κάνει engage τους FB fans του. Το concept της εκπομπής ήταν το εξής : « Ρωτήσαμε 100 ανθρώπους και ψάχνουμε τις X δημοφιλέστερες απαντήσεις στη x ερώτηση».

Μέσα από αναφορά του παρουσιαστή της τηλεοπτικής εκπομπής οι χρήστες καλούνταν να μπουν στο branded site www.gcontest.gr, στο οποίο μέσω του FB λογαριασμού τους, θα μπορούσαν να απαντήσουν στην ερώτηση της εβδομάδας, μαντεύοντας τη δημοφιλέστερη απάντηση στην εβδομαδιαία ερώτηση. Όσοι μάντευαν σωστά, έμπαιναν στην κλήρωση για πλούσια δώρα τεχνολογίας από τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Τα shares στο wall των χρηστών του FB αύξησαν το awareness της ενέργειας.

Το παιχνίδι επικοινωνήθηκε τόσο από την τηλεοπτική εκπομπή όσο και από το FB. Τα FB posts που αναρτήθηκαν στην επίσημη σελίδα του δικτύου καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ και που επικοινωνούσαν την ενέργεια, είχαν πολύ υψηλό engagement rate,( έως και 7%).

Η ενέργεια «Άκου τι είπαν» απέκτησε loyal fans οι οποίοι συμμετείχαν επαναλαμβανόμενα στον διαγωνισμό (50% returning visitors) και πολλοί από τους οποίους συνέχιζαν να μπαίνουν στο site και μετά το τέλος της ενέργειας, προκειμένου να δουν αν αυτός έχει ανανεωθεί.

 

Στόχος επικοινωνίας

  • Η ενίσχυση του engagement των fb fans της ΓΕΡΜΑΝΟΣ με το Brand.

 

Κοινό στόχος

Α/Γ 18-44

 

Η καμπάνια υποστηρίχθηκε με :

  • Owned media (Facebook Page)
  • Digital ( Skins & Banners )
  • TVC (10’’ trailer)