342

 

 

 

 

RETAILER OF THE YEAR: Το πιο σημαντικό βραβείο της διοργάνωσης το οποίο αναδεικνύει την κορυφαία λιανεμπορική επιχείρηση της χρονιάς. Κριτήριο επιλογής είναι η συνολική της τοποθέτηση στην αγορά, η σχέση και η εικόνα της προς τον καταναλωτή, η υγεία των οικονομικών της αποτελεσμάτων και η γενικότερη πορεία της στον χώρο του ελληνικού λιανεμπορίου.

RETAIL MANAGER 2016: Νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας αναδεικνύεται ο πιο αποτελεσματικός Manager του ελληνικού λιανεμπορίου για το 2016. Με το εν λόγω βραβείο η ίδια η αγορά αναγνωρίζει και επιβραβεύει τον επικεφαλής της λιανεμπορικής επιχείρησης που ξεχώρισε αυτήν τη χρονιά, με κριτήριο την επιτυχημένη στρατηγική και τις αποφάσεις που πήρε προς όφελος της εταιρείας του.

E-RETAILER 2016: Βράβευση του καλύτερου ηλεκτρονικού καταστήματος από άποψη λειτουργικότητας και συνολικής παρουσίας. Καθώς η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και οι online καταναλωτές στην χώρα μας γίνονται όλο και πιο ώριμοι, ενώ τα περιθώρια ανάπτυξης παραμένουν πολύ σημαντικά, επιβραβεύουμε και αναδεικνύουμε τον Retailer που ξεχωρίζει. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διαθέτει και φυσική retail παρουσία είτε με την μορφή καταστημάτων, είτε με την μορφή σημείων παραλαβής.

RETAIL FRANCHISOR 2016: Καθώς μεγάλες λιανεμπορικές αλυσίδες επενδύουν σε συστήματα δικαιοπαροχής (franchice) και τα σχετικά concept συνεχώς βελτιώνονται και γίνονται πιο αποδοτικά, ο θεσμός των RETAILBUSINESS AWARDS παρουσιάζει το βραβείο για τον καλύτερο δικαιοπάροχο της χρονιάς. Στην συγκεκριμένη κατηγορία επιβραβεύεται ο Retail Franchisor, που έχει ξεχωρίσει την τρέχουσα χρονιά με κριτήρια όπως το μέγεθος του δικτύου του, η ανάπτυξη που έχει καταγράψει την τρέχουσα χρονιά, η γεωγραφική κάλυψη που έχει επιτύχει και η καθιέρωση του brand του στην αγορά.

RETAIL CAMPAIGN 2016: Διαφημιστική εκστρατεία σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και online διαφήμιση. Βραβεύεται η καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδο, με γνώμονα την αποτελεσματικότητά της και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Στην κατηγορία Retail Campaign υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν τόσο από την υπεύθυνη εταιρεία επικοινωνίας όσο και από την λιανεμπορική επιχείρηση, για λογαριασμό της οποίας έχει δημιουργηθεί η διαφημιστική εκστρατεία, η οποία θα πρέπει να έχει παρουσία σε περισσότερες από μια κατηγορίες μέσων.

SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY 2016: Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για τους Retailers, στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η καλύτερη εκστρατεία στον κλάδο, με γνώμονα τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις για τις καμπάνιες τους στα Κοινωνικά Δίκτυα.

CSR RETAIL STRATEGY 2016: Βράβευση της καλύτερης πρακτικής ΕΚΕ. Σε μια εποχή όπου το περιβάλλον διαρκώς μεταβάλλεται και οι αντιλήψεις για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μοιάζουν να αλλάζουν σε σχεδόν καθημερινή βάση, κρίνουμε ότι ο ρόλος των εταιρειών του κλάδου είναι πολύ σημαντικός. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των εταιρειών του Λιανεμπορίου, που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.

RETAILER MOBILE APP 2016: Οι εφαρμογές για κινητές συσκευές (mobile apps) κερδίζουν συνεχώς την προτίμηση τόσο των καταναλωτών, όσο και των λιανεμπορικών επιχειρήσεων. Στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η εφαρμογή λιανεμπορικής επιχείρησης, που ξεχώρισε την χρονιά που πέρασε, με βάση την απήχησή της στο κοινό και τις εντυπώσεις που άφησε.

E-COMMERCE MOBILE APP 2016: Στην συγκεκριμένη κατηγορία μπορούν να συμμετέχουν οι εφαρμογές για κινητές συσκευές που αφορούν στον χώρο του e-commerce και συνεργάζονται με διάφορες λιανεμπορικές επιχειρήσεις , προκειμένου να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές.

RETAIL STORE – CASH & CARRY/ HYPERMARKET / SUPER MARKET / CONVENIENCE 2016:

Ανάδειξη του καλύτερου καταστήματος στο εγχώριο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων ανά format. Κριτήρια για την ψηφοφορία αποτελούν η τοποθεσία, το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, ο σχεδιασμός καθώς και τα στοιχεία τεχνολογικής αλλά και γενικότερης καινοτομίας, που χαρακτηρίζουν το σημείο.

RETAIL STORE – ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΔΗ 2016: Βράβευση του καλύτερου καταστήματος. Η συγκεκριμένη διάκριση αφορά στο κορυφαίο σε εξυπηρέτηση, απόδοση και συνολική εικόνα κατάστημα στον εξαιρετικά σημαντικό για την εγχώρια αγορά του λιανικού εμπορίου τομέα των ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών, στον οποίο κυριαρχούν τα έξυπνα τεχνολογικά και καινοτόμα σημεία πώλησης.

RETAIL STORE – ΕΣΤΙΑΣΗ 2016: Βράβευση του καλύτερου καταστήματος στην αγορά της εστίασης, που παρά τις δυσκολίες της οικονομικής συγκυρίας αλλά και τις έντονες φορολογικές επιβαρύνσεις των τελευταίων ετών, παραμένει ιδιαίτερα σημαντικός τομέας της εγχώριας λιανεμπορικής αγοράς, έχοντας να επιδείξει σημαντικές και αξιόλογες επιχειρήσεις. Κριτήριο επιλογής σε αυτήν την κατηγορία είναι η επιλογή του κορυφαίου σε εξυπηρέτηση, απόδοση και συνολική εικόνα καταστήματος της χώρας.

RETAIL COFFEE STORE 2016: Στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται το καλύτερο κατάστημα στην εγχώρια αγορά της καφεστίασης, όπως αναδεικνύεται από τους ψηφοφόρους του θεσμού των RetailBusiness Awards.  Βασικά κριτήρια αποτελούν το design, η λειτουργικότητα, η τοποθεσία, το επίπεδο υπηρεσιών αλλά και η σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

RETAIL STORESPORTSWEAR 2016: Βράβευση του καλύτερου καταστήματος στον ιδιαίτερα αναπτυσσόμενο χώρο της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης. Η σαφής επένδυση τα τελευταία χρόνια αρκετών λιανέμπορων στον συγκεκριμένο τομέα έχει οδηγήσει στην καθιέρωση μιας ξεχωριστής κατηγορίας βράβευσης στον θεσμό για την ανάδειξη του καταστήματος που ξεχωρίζει στην εν λόγω κατηγορία.

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
τηλ. 210 77.12.400, fax 210 77.85.097
e-mail. info@direction.gr
ISO9001