RETAILER OF THE YEAR 2017: Το πιο σημαντικό βραβείο της διοργάνωσης το οποίο αναδεικνύει την κορυφαία λιανεμπορική επιχείρηση της χρονιάς. Κριτήρια επιλογής είναι η συνολική της τοποθέτηση στην αγορά, η σχέση και η εικόνα της προς τον καταναλωτή, η υγεία των οικονομικών της αποτελεσμάτων και η γενικότερη πορεία της στον χώρο του ελληνικού λιανεμπορίου.

RETAIL MANAGER 2017: Νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας αναδεικνύεται ο πιο αποτελεσματικός Manager του ελληνικού λιανεμπορίου για το 2017, που ξεχώρισε αυτήν τη χρονιά, με κριτήρια την επιτυχημένη στρατηγική και τις αποφάσεις που πήρε προς όφελος της εταιρείας του.

E-RETAILER 2017: Βράβευση του καλύτερου ηλεκτρονικού καταστήματος από άποψη λειτουργικότητας και συνολικής παρουσίας. Καθώς η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και οι online καταναλωτές στην χώρα μας γίνονται όλο και πιο ώριμοι, ενώ τα περιθώρια ανάπτυξης παραμένουν πολύ σημαντικά, επιβραβεύουμε και αναδεικνύουμε τον Retailer που ξεχωρίζει. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διαθέτει και φυσική παρουσία είτε με την μορφή καταστημάτων, είτε με την μορφή σημείων παραλαβής.

RETAIL FRANCHISOR 2017: Μεγάλες λιανεμπορικές αλυσίδες επενδύουν σε συστήματα δικαιοπαροχής (franchice) και τα σχετικά concept συνεχώς βελτιώνονται και γίνονται πιο αποδοτικά. Στην συγκεκριμένη κατηγορία επιβραβεύεται ο Retail Franchisor, που έχει ξεχωρίσει την τρέχουσα χρονιά με κριτήρια όπως το μέγεθος του δικτύου του, η ανάπτυξη που έχει καταγράψει την τρέχουσα χρονιά, η γεωγραφική κάλυψη που έχει επιτύχει και η καθιέρωση του brand του στην αγορά.

RETAIL CAMPAIGN 2017: Διαφημιστική εκστρατεία σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπη και online διαφήμιση. Βραβεύεται η καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδο, με γνώμονα την αποτελεσματικότητά της και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε.

SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY 2017: Καθώς τα Social Media γίνονται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τόσο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών, όσο και πολύτιμο όπλο ενημέρωσης, προβολής και επικοινωνίας για τους Retailers, στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η καλύτερη εκστρατεία στον κλάδο, με γνώμονα τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό τη χρονιά που πέρασε. Υποψηφιότητες μπορούν να υποβληθούν από τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις για τις καμπάνιες τους στα Κοινωνικά Δίκτυα.

CSR RETAIL STRATEGY 2017: Βράβευση της καλύτερης πρακτικής ΕΚΕ. Σε μια εποχή όπου το περιβάλλον διαρκώς μεταβάλλεται και οι αντιλήψεις για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μοιάζουν να αλλάζουν σε σχεδόν καθημερινή βάση, κρίνουμε ότι ο ρόλος των εταιρειών του κλάδου είναι πολύ σημαντικός. Στόχος είναι να προβάλουμε, να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε τα «best practices» όλων των εταιρειών του Λιανεμπορίου, που έχουν ήδη επενδύσει σε πρόγραμμα και καμπάνιες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις.

RETAILER MOBILE APP 2017: Οι εφαρμογές για κινητές συσκευές (mobile apps) κερδίζουν συνεχώς την προτίμηση τόσο των καταναλωτών, όσο και των λιανεμπορικών επιχειρήσεων. Στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται η εφαρμογή λιανεμπορικής επιχείρησης, που ξεχώρισε την χρονιά που πέρασε, με βάση την απήχησή της στο κοινό και τις εντυπώσεις που άφησε.

E-COMMERCE MOBILE APP 2017: Στην συγκεκριμένη κατηγορία μπορούν να συμμετέχουν οι εφαρμογές για κινητές συσκευές που αφορούν στον χώρο του e-commerce και συνεργάζονται με διάφορες λιανεμπορικές επιχειρήσεις, προκειμένου να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές.

RETAIL STORE SUPER MARKET 2017: Ανάδειξη του καλύτερου καταστήματος στο εγχώριο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Κριτήρια για την ψηφοφορία αποτελούν η τοποθεσία, το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, ο σχεδιασμός καθώς και τα στοιχεία τεχνολογικής αλλά και γενικότερης καινοτομίας, που χαρακτηρίζουν το σημείο.

RETAIL STORE – ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΔΗ 2017: Βράβευση του καλύτερου καταστήματος. Η συγκεκριμένη διάκριση αφορά στο κορυφαίο σε εξυπηρέτηση, απόδοση και συνολική εικόνα κατάστημα στον εξαιρετικά σημαντικό για την εγχώρια αγορά του λιανικού εμπορίου τομέα των ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών, στον οποίο κυριαρχούν τα έξυπνα τεχνολογικά και καινοτόμα σημεία πώλησης.

RETAIL STORE – ΕΣΤΙΑΣΗ 2017: Βράβευση του καλύτερου καταστήματος στην αγορά της εστίασης, που παρά τις δυσκολίες της οικονομικής συγκυρίας αλλά και τις έντονες φορολογικές επιβαρύνσεις των τελευταίων ετών, παραμένει ιδιαίτερα σημαντικός τομέας της εγχώριας λιανεμπορικής αγοράς, έχοντας να επιδείξει σημαντικές και αξιόλογες επιχειρήσεις. Κριτήριο επιλογής σε αυτήν την κατηγορία είναι η επιλογή του κορυφαίου σε εξυπηρέτηση, απόδοση και συνολική εικόνα καταστήματος της χώρας.

RETAIL COFFEE STORE 2017: Στην συγκεκριμένη κατηγορία βραβεύεται το καλύτερο κατάστημα στην εγχώρια αγορά της καφεστίασης. Βασικά κριτήρια αποτελούν το design, η λειτουργικότητα, η τοποθεσία, το επίπεδο υπηρεσιών αλλά και η σημασία του σημείου για τις οικονομικές επιδόσεις της νικήτριας αλυσίδας.

RETAIL STORE – SPORTSWEAR 2017: Βράβευση του καλύτερου καταστήματος στον ιδιαίτερα αναπτυσσόμενο χώρο της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης. Η σαφής επένδυση τα τελευταία χρόνια αρκετών λιανέμπορων στον συγκεκριμένο τομέα έχει οδηγήσει στην καθιέρωση μιας ξεχωριστής κατηγορίας βράβευσης στον θεσμό για την ανάδειξη του καταστήματος που ξεχωρίζει στην εν λόγω κατηγορία.

BEST MALL & PARK 2017: Βράβευση του πιο λειτουργικού, εύκολα προσβάσιμου, με ποικιλία καταστημάτων πολλών κατηγοριών, φιλικό στο περιβάλλον, customer experience. Σημαντικό κριτήριο, ο ρόλος τους στην ανάπτυξη του retail, στην προσέλκυση επενδύσεων για τη δημιουργία νέων καταστημάτων και θέσεων απασχόλησης, όπως επίσης η ανάδειξη Καλών Πρακτικών στο χώρο του Real Estate.

P.O.P STARS 2017: Βράβευση κατασκευών με κριτήρια την εφευρετικότητα, καινοτομία, art design, αποτελεσματικότητα και χρήση digital συστημάτων. Η σπουδαιότητα αυτών των κατασκευών αποτυπώνεται μέσω της δημιουργίας awareness για τα προβαλλόμενα προϊόντα, αλλά και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη των πωλήσεων κάθε μάρκας.

ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2017 στις κατηγορίες FOOD & DRINK, NON-FOOD, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και ΛΕΥΚΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ: Τα βραβεία αναδεικνύονται μέσω ερευνητικής διαδικασίας σε συνεργασία με το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Επιστημονικός Υπεύθυνος είναι ο κ. Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Καθηγητής Μάρκετινγκ. Για τη διενέργεια της έρευνας, αποστέλλεται ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο στους Διευθυντές Αγορών των αλυσίδων καταστημάτων. Το πλαίσιο των ερωτήσεων, αφορά το σύνολο των ποιοτικών χαρακτηριστικών που διέπει όλο το εύρος συνεργασίας πελάτη-προμηθευτή.

Τα τελευταία οκτώ (8) χρόνια έχουν βραβευτεί οι εταιρείες:

Κατηγορία FOOD & DRINK: CRETA FARMS (2016 ), NESTLE HELLAS (2015), MONDELEZ HELLAS (2014), ELBISCO (2013), ΕΛΑΪΣ – UNILEVER HELLAS (2012), NESTLE HELLAS (2011), COCA-COLA 3E (2010), FRIESLANDCAMPINA (2009)

Κατηγορία NON-FOOD: ΕΛΑΪΣ – UNILEVER HELLAS (2016), SEPTONA (2015), ΜΕΓΑ (2014), COLGATE-PALMOLIVE (2013), SCA HYGIENE PRODUCTS (2012), L’OREAL HELLAS (2011),UNILEVER HELLAS (2010), PROCTER & GAMBLE (2009)

Τα τελευταία τέσσερα (4) χρόνια έχουν βραβευτεί οι εταιρείες:

Κατηγορία ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: LG ELECTRONICS HELLAS (2016), DELL (2015), MLS ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (2014), SAMSUNG (2013)

Κατηγορία ΛΕΥΚΕΣ – ΜΑΥΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ: Γ.& E. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (2016), ΦΙΛΙΠΣ ΕΛΛΑΣ (2015), LG ELECTRONICS HELLAS (2014), B/S/H (2013)