Adidas Originals: Tubular Launch

Facebook ScreenshotΤο β’ εξάμηνο του 2015, τα adidas Originals αποκάλυψαν το μέλλον του design με το λανσάρισμα του Tubular.

Η καμπάνια ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο και εξελίχθηκε σε 2 φάσεις: teaser και launch.

Στη social media στρατηγική και κατά τη διάρκεια της teaser φάσης της καμπάνιας, μία σειρά από ελπιδοφόρους νέους δημιουργούς από το χώρο της φωτογραφίας, της αρχιτεκτονικής, του θεάτρου, και της μόδας έδωσαν τη δική τους απάντηση στην ερώτηση «Ποιο είναι το μέλλον του design;» σε ένα ατμοσφαιρικό concept βίντεο και φωτογράφισης.

Το video αναρτήθηκε στην επίσημη Facebook σελίδα των adidas Originals και έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα πάνω από 300.500 views.

TEASER VIDEO:
https://www.facebook.com/adidasoriginals/videos/vb.9328458887/10153883497418888/?type=2&theater

Παράλληλα, έγινε και μια συνεργασία* με 4 από τους πιο γνωστούς Instagrammers στην Ελλάδα, οι οποίοι είδαν με τη δική τους ματιά το Tubular sneaker και ανάρτησαν σειρά φωτογραφιών στο Instagram που επιμελήθηκαν οι ίδιοι.

Η καμπάνια Tubular στο σύνολο της στο Facebook απέσπασε περισσότερα από 9.000 likes, 179 comments, 87 shares 1.6 εκατ. fan reach, ενώ στο Instagram περισσότερα από 19.136 likes.

FACEBOOK LINK:
https://www.facebook.com/adidasoriginals/photos/pb.9328458887.-2207520000.1447666770./10153886226243888/?type=3&theater

Το video της VIP exclusive παρουσίασης του Tubular, με πλούσιο υλικό από την αρχή της καμπάνιας, αναρτήθηκε στην επίσημη Facebook σελίδα των adidas Originals, μεταφέροντας στο social περιβάλλον το ατμοσφαιρικό concept από το μέλλον του design.

*Η adidas Hellas είναι από τις πρώτες εταιρείες στην χώρα που συνεργάστηκε με στόχο την δημιουργία custom made περιεχομένου, με καταξιωμένους Έλληνες Instagrammers με followers από όλο τον κόσμο. Οι φωτογραφίες τους έγιναν repost από το global account των adidas Originals στο Instagram.

I am text block.

Direction Business Network
Μ. Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι,
τηλ. 210 77.12.400, fax 210 77.85.097
e-mail. info@direction.gr
ISO9001